خبرگزاری کار ایران

آنها چلسی را به سخره گرفته‌اند؛

انتقاد شدید مورینیو از مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۳۸

فکر می‌کنم کسانی که برنامه‌ریزی بازی‌ها را انجام می‌دهند، ما را به سخره گرفته‌اند. آنها می‌دانند می‌توانند چکار کنند و به ما می‌خندند زیرا کاری از دست ما برنمی‌آید.

سرمربی چلسی برنامه‌ریزی مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم بازی خیلی ویژه است زیرا از بین همه تیم‌های انگلیسی که در چمپیونزلیگ حضور دارند، تنها ما شنبه بازی می‌کنیم. بقیه تیم‌ها یک روز بیشتر استراحت می‌کنند. بقیه سه‌شنبه و یکشنبه بازی دارند. بار دیگر مشخص شد ما بسیار ویژه هستیم و دیدار ما مقابل وست‌بروم به دیدار ویژه شنبه تبدیل شد، نه ویژه یکشنبه. این خیلی ما را خوشحال می‌کند.

وی متذکر شد: فکر می‌کنم کسانی که برنامه‌ریزی بازی‌ها را انجام می‌دهند، ما را به سخره گرفته‌اند. آنها می‌دانند می‌توانند چکار کنند و به ما می‌خندند زیرا کاری از دست ما برنمی‌آید.

مورینیو همچنین در مورد بحث‌هایی که درباره شیرجه رفتن در فوتبال انگلیس به وجود آمده، گفت: اگر به خاطر شیرجه رفتن، بازی مستقیما تحت تاثیر قرار بگیرد، بازیکن باید جریمه شود. فکر نمی‌کنم نیازی به صحبت کردن با بازیکنانم باشد زیرا آنها شیرجه نمی‌روند. من یک مثال بزرگ اینجا دارم. برای اینکه ادن آزارد زمین بخورد، بازیکنان حریف باید او را بکشند. گاهی اوقات یک، دو یا سه نفر از بازیکنان حریف او را می‌زنند اما او شیرجه نمی‌زند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز