خبرگزاری کار ایران

جام حذفی انگلستان؛

رقابت چلسی و من‌سیتی به " FA CUP " هم سرایت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۹۲

چلسی در استامفوردبریج با ۳ گل ویلیان(۵۸) رمی(۷۰) و زوما(۷۲) واتفورد را از پیش رو برداشت. آرسنال، دیگر تیم لندنی هم با گل‌های پر مرته ساکر(۲۰) و سانچر(۸۳) هال سیتی را در ورزشگاه امارات مغلوب کرد.

مسابقات جام حذفی فوتبال انگلستان امشب با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف این کشور برگزار شد تا چهره ۶ تیم صعود کننده به دور بعدی مشخص شود. دیدار تیم‌های ساوتهمپتون و ایپسویچ هم که با تساوی به پایان رسید، تکرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چلسی در استامفوردبریج با سه گل ویلیان(۵۸) لوبک رمی(۷۰) و کرت زوما(۷۲) واتفورد را از پیش رو برداشت. آرسنال، دیگر تیم لندنی هم با گل‌های پر مرته ساکر(۲۰) و آلکسیس سانچر(۸۳) هال سیتی را در ورزشگاه امارات مغلوب کرد.

منچسترسیتی هم که در زمین خود پذیرای شفیلد ونزدی بود، در یک بازی سخت و نفسگیر و در حالی که با گل دقیقه ۱۵ آده نوهیو از حریف عقب افتاده بود، ابتدا دقیقه ۶۶ با گل جیمز میلنر به تساوی دست می‌یابد و دقیقه ۹۰ هم میلنر دومین گل خودش و تیمش را درون دروازه شفیلد جا می‌دهد تا سیتی کار را در منچستر تمام کرده باشد.

استون ویلا هم در ویلا پارک تا دقیقه ۸۹ یک بازی نفسگیر را مقابل بلک پول به نمایش گذاشت تا در این دقیقه بنتکه دروازه مهمان را باز کند و استون ویلا هم به جمع صعودکنندگان بپیوندد. در دیگر دیدارها ساندرند هم در زمین خود با تک گل پاتریک ون آهولت(۳۳) لیدز را از پیش رو برداشت و کوئینز پارک رنجرز هم در زمین خود مسابقه را با سه گل شفیلد یونایتد واگذار کرد. برای شفیلد مارک مکنالتی(۳۶) و جمال کمپل(۵۰ و ۹۰) گلزنی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز