خبرگزاری کار ایران

در کتاب " راز مسی " منتشر شد؛

اس. ام. اسی که زندگی گواردیولا و بارسا را متحول کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۷۸

مسی دیکتاتور نیست ولی شیوه‌های رفتاری خاصی دارد. او می‌داند هیچ کسی بهتر از او نیست و می‌داند هیچ بازیکن دیگری به اندازه او در تیم تاثیرگذار نیست.

از روز سه شنبه گذشته فروش کتاب " راز مسی " آغاز شده است. در این کتاب می توان از اتفاقات مختلفی که تا پیش از این کسی در موردش صحبت نکرده بود مطلع شد.

به گزارش ایلنا به نقل از گل، یکی از این اتفاقات اس. ام. اسی است که لیونل مسی برای پپ گواردیولا ارسال کرده و از او خواسته بود که بین او و زلاتان ایبراهیموویچ یکی راانتخاب کند.

سباستین فست و الکساندر جیلیارد، نویسندگان این کتاب درباره این اتفاق نوشته‌اند: مسی به شدت ناراحت بود و ترشرویی می کرد و کسی که در این میان سختی‌ها را به دوش می‌کشید، مثل همیشه، گواردیولا بود. بالاخره زمانی فرا رسید که پای سرمربی بارسلونا هم به ماجرای دلخوری مسی باز شد.

گواردیولا در صندلی ردیف اول اتوبوس کاروان بارسلونا نشسته بود که گوشی موبایلش ویبر کرد. پیغام کوتاهی روی صفحه مانیتور کوچک موبایلش ظاهر شد. پپ گوشی را به دوست صمیمی‌اش مانل استیارته نشان داد و گفت: " این را ببین "

آن اس. ام. اس یک قبل و بعد اساسی در زندگی گواردیولا و باشگاه بارسلونا ایجاد کرد: چند نفر این داستان را روایت کرده‌اند و هر کدام کلمات مختلفی را برای توصیف متن این پیغام به کار برده‌اند ولی فحوا و متن این اس. ام. اس که مسی برای سرمربی‌اش فرستاده این بود: خب؛ می‌بینم من دیگر برای تیم مهم نیستم. پس… " و بدین ترتیب از گواردیولا خواسته تا بین او وزلاتان یکی را انتخاب کند.

و پایان داستان که برای همه روشن است؛ مسی ماند و زلاتان رفت. در این کتاب که جزئیات جالبی از مسی و ارتباطش با هم تیمی‌ها و اعضای کادر فنی را فاش کرده می خوانیم: مسی دیکتاتور نیست ولی شیوه‌های رفتاری خاصی دارد. او می‌داند هیچ کسی بهتر از او نیست و می‌داند هیچ بازیکن دیگری به اندازه او در تیم تاثیرگذار نیست. در آن روز در اتوبوس هم دوباره این را ثابت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز