خبرگزاری کار ایران

در تابستان اتفاق افتاد؛

پاسخ منفی مسی به ۳ پیشنهاد جنجالی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۳۵

سران بارسا می‌دانند به لیونل مسی نیاز دارند و این بازیکن جوان شایستگی‌اش را دارد که پردرآمدترین بازیکن دنیای فوتبال باشد.

لیونل مسی با رد ۳ پیشنهاد جنجالی در تابستان بار دیگر تعهد خود به بارسا را ثابت کرد ولی بحثتمدید قرارداد او سوژه‌های مطرح در دفاتر باشگاه کاتالان است.

به گزارش ایلنا، یکی از نزدیکان مسی اخیرا به سران باشگاه بارسلونا اعلام کرده لئو ۳ پیشنهاد جنجالی در بازار نقل و انتقالات تابستانی دریافت کرده بوده و به هر ۳ پیشنهاد پاسخ منفی داده، حتی رائول سائیی، یکی از مدیران ارشد بارسلونا نیز در جریان یکی از این ۳ پیشنهاد بوده است.

ماجرا از این قرار بوده که تیمی که با کمپانی آدیداس قرارداد دارد، حاضر بوده تا با پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون یوروی ذکر شده در بند جدایی زود هنگام مسی او را به خدمت بگیرد. سران آن باشگاه مذکور می‌دانند با حضور لیونل مسی در رختکن تیمشان، رقم قراردادی که آنها با کمپانی آدیداس به امضا می‌رسانند، ۴۰ درصد بالاتر خواهد رفت. آنها به علاوه می‌توانستند برای خرید مسی مبالغ هنگفتی را نیز از اسپانسری که نامش بر روی استادیوم ورزشی این باشگاه است دریافت کنند و بدین ترتیب نیمی از وجه خریداری مسی را تامین نمایند اما لیونل مسی حتی حاضر به شنیدن این پیشنهادات هم نشد.

لئو مسی از زندگی در بارسلونا راضی است و تیم باشگاهی‌اش و شهری که در آن زندگی می‌کند و همیشه در آن رفتار خوبی با او و خانواده‌اش شده را دوست دارد. البته در طول تابستان مسی به خاطر داستان‌های مالیاتی و مشکلاتی که برایش به وجود آمده بود، کمی ناراحت بود و معتقد بود ساندرو روسل باید بیشتر از او حمایت می‌کرد. او از خاویر تباس، نایب رئیس کنونی لیگ فوتبال حرفه‌ای اسپانیا و مشاور قضایی آلاوس در سال ۲۰۰۵ نیز دلخوری‌هایی دارد. در آن سال، تباس ۶ مدرک علیه مسی ارائه کرده بود تا ثابت کند مدرک فوتبالی مسی معتبر نیست و غیر قانونی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز