خبرگزاری کار ایران

قراردادم یک و نیم ساله است؛

عنایتی: دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم / با باشگاه سفید امضا کردم

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۵۲

مبلغ قرارداد من مشخص نیست و به نظرم درشان من و باشگاه استقلال نیست که درباره مبلغ قرارداد بخواهیم بحثکنیم و چیزی را تعیین کنیم. من آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم.

مهاجم جدید تیم استقلال می‌گوید قراردادش با این تیم سفید است چرا که در شان خودش و این باشگاه نمی‌دیده که درباره رقم قراردادش بحثی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا عنایتی پس از ثبت قراردادش با استقلالی‌ها گفت: خیلی خوشحالم که بعد از ۵ سال به جایی آمدم که دوست داشتم فوتبالم را در آنجا تمام کنم. امیدوارم برای تیمم مثمر ثمر باشم و در نهایت فوتبالم را در این تیم به پایان برسانم.

او درباره زمان خداحافظی‌اش اظهار کرد: به هر حال همه بازیکنان باید یک روز از فوتبال خداحافظی کنند اما زمانش معلوم نیست. در نهایت امیدوارم که این اتفاق برای من در استقلال رخ دهد.

مهاجم استقلال در پایان و در پاسخ به سئوالی درباره مدت قراردادش با این تیم عنوان کرد: قرارداد من با استقلال یک و نیم ساله است و مبلغش سفید است. مبلغ قرارداد من مشخص نیست و به نظرم در شان من و باشگاه استقلال نیست که درباره مبلغ قرارداد بخواهیم بحثکنیم و چیزی را تعیین کنیم. من آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز