خبرگزاری کار ایران

بردن استقلال وظیفه بازیکنان بود؛

سیاسی: اسپانسر پرسپولیس، حسین‌ابن علی(ع) است / حرفی از اخراج درخشان نزدم!

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۰۹

خرج باشگاه را فعلا من می‌‌دهم و اسپانسر باشگاه هم حسین‌ابن علی(ع) است که نام مبارکش روی سینه بازیکنان پرسپولیس حک شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که اسپانسر این باشگاه حسین‌ابن علی(ع) است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا سیاسی در نخستین نشست‌مطبوعاتی خود به عنوان مدیرعامل این باشگاه ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: برنامه مدونی را در نظر داریم تا آنها را در جریان‌امور باشگاه قرار بدهیم. همچنین با پیشکسوتان باشگاه نیز در تماس هستیم که امیدوارم شرایط طبق نظر ما پیش برود.

وی در پاسخ به سوالی درباره سقف‌هزینه‌های این باشگاه در این فصل گفت: سقف هزینه‌های ما امسال ۱۸ میلیارد بوده که با خروج کادر فنی قبلی و بازیکنانی مثل ماهینی و پولادی با این سقف فاصله داریم و امیدواریم بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم. با توجه به نیاز باشگاه، سقفی را که برای بودجه بندی امسال در نظر گرفتیم، بالا و پایین می‌‌کنیم. برخی بدهی‌ها هم هست که مانع از پیشرفت می‌ شود.

سیاسی ادامه داد: باید تا زمان مزایده طوری پیش برویم که بدهی دیگری به بدهی‌های باشگاه اضافه نشود، چون باشگاه در شرف خصوصی‌سازی است، بدهی‌ها هم در آن زمان مورد رسیدگی قرار می‌‌گیرد، اما در حال حاضر نمی‌‌توانیم وارد ارقام درشتی شویم.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین درباره بحثاسپانسر باشگاه نیز متذکر شد: با ۲-۳ شرکت درباره اسپانسرینگ صحبت کرده‌ایم، اما به نتیجه نرسیدیم. خرج باشگاه را فعلا من می‌‌دهم و اسپانسر باشگاه هم حسین به علی(ع) است که نام مبارکش روی سینه بازیکنان پرسپولیس حک شده است.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره ساختار باشگاه نیز گفت: در حتال حاضر ساختار باشگاه مکانیزه شده تا همه چیز از طریق اتوماسیون اداری پیش برود. در زمینه مارکتینگ و اسپانسرینگ یکسری مذاکرات انجام دادیم که البته این مساله با فرهنگ ما کمی زاویه دارد. باشگاه باید در راستای خصوصی‌سازی پیش برود که در صورت این‌اتفاق در یک شرکت‌خصوصی همه چیز به سمت تعالی پیش خواهد رفت، اما تا آن زمان سعی می‌‌کنیم بدهی‌های باشگاه را اضافه نکنیم.

سیاسی همچنین در پاسخ به سوال درباره بازگشت مجدد دایی به پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: ما براساس نتایج به آینده امیدوار هستیم. از من درباره بازگشت احتمالی دایی به پرسپولیس پرسیدند که جواب دادم وقتی تکلیف خودم روشن نیست چطور درباره سال آینده برنامه‌ریزی خواهم کرد.

وی همچنین برنامه پیش روی باشگاه را عبور از بحران عنوان کرد و تاکید کرد که این چشم انداز بلندمدت باید محتاطانه پیش برود. همچنین ما تمام هم و غم خود را برای استیفای حقوق باشگاه گذاشته‌ایم. البته زور من به کمیته‌انضباطی و شکستن احکام انها نمی‌رسد، ولی از طریق قانون و کمیته استیناف به دنبال استیفای این حقوق خواهیم بود.

مدیرعامل سرخ‌ها همچنین در پاسخ به سوالی درباره قطه شدن همکاری این باشگاه با اسپانسر قبلی نیز تصریح کرد: با اسپانسر دشمنی نداشتیم، اما نتوانستیم ادامه بدهیم. آنها به ما کمک کردند و ما تلاش می‌‌کنیم پول‌شان را برگردانیم. این مبلغ ۱۰ میلیارد تومان است که در شرایط بحرانی به ما کمک کردند و تلاش می‌‌کنم این دین را به آنها پس بدهم. متاسفانه اسپانسر باشگاه هیچ سودی از درج لوگو بر روی پیراهن پرسپولیس نبردند.

وی درباره خصوصی‌سازی باشگاه نیز اذعان کرد: در حال حاضر قرار شده تا آخر آذر موضوع خصوصی‌سازی پیش برود، اما معلوم نیست باشگاه کی خصوصی شود. همچنین قرار است اواخر زمستان برود برای مزایده تا مالکش مشخص شود.

سیاسی همچنین درخصوص بحثخرید سهام این باشگاه نیز گفت: ما پیشنهاد خود را ارائه می‌دهیم و در کنار چند پیشنهاد دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد. اگر خودم باشگاه را بخرم یا شخص‌دیگری، پرسپولیس را دوست خواهم داشت و به آن خدمت می‌کنم.

وی درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز خاطرنشان کرد: ما بدون‌شک برای آسیا برنامه داریم و تلاش‌ می‌کنیم نماینده خوبی برای ایران باشیم. پرسپولیس یا دیگر نمایندگان ایران حکم تیم ملی را دارند و باید فارغ از رنگ‌ها حمایت شوند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره رابطه‌اش با باشگاه استقلال نیز یادآور شد: صد بار این سوال را از من پرسیده‌اند. استقلال شرکتی به اسم صنایع‌نوین ایران را به عنوان اسپانسر خود دارد و بنده هیچ نقشی در این زمینه ندارم. من اسپانسر استقلال را می‌‌شناسم که یک شرکت معتبر ساختمانی است. من در شرکت توسعه صنایع‌کیش، سمتی ندارم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظرش درباره اخراج درخشان در صورت شکست در دربی هفتاد و نهم نیز گفت: من هرگز نگفتم درخشان را بعد از دربی اخراج می‌کنم، چراکه اخراج درخشان احتیاج به رأی هیات‌مدیره دارد. حتی لحظه‌ای که پرسپولیس یک صفر عقب بود، به تیم اطمینان داشتم.

سیاسی همچنین درباره خبر مربوط به پرتاب بطری از سوی صادقیان به سمت وی نیز اذعان کرد: خواهش می‌‌کنم از این خبرها چاپ نکنید. پرسپولیسی‌ها، بچه‌های آرام و محترمی هستند. در یک جلسه با بازیکنان در هتل‌لاله بودم وقتی از جلسه آمدم بیرون، خبر زدند صادقیان بطری آب پرت به سمت من پرت کرده که همچنین چیزی نبود.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در دربی نیز تاکید کرد: بازیکنان تیم مقابل استقلال به وظیفه خود عمل کردند. آنها کار خاصی نکردند، فقط جلوی استقلال وظیفه طبیعی خود را انجام دادند. وظیفه ما بردن این بازی بود.

سیاسی همچنین با بیان اینکه پرسپولیس را دوست دارم، متذکر شد: من هم مثل خیلی‌ها پرسپولیس را دوست دارم، ولی شاید پول خریدش را نداشته باشید. نظر من این اسن که صلاح نیست یک نفر بخواهد باشگاه را بخرد. بهتر است پرسپولیس در قالب یک پکیج به فروش برسد تا همه بتوانند در خرید آن سهم داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز