خبرگزاری کار ایران

باید به تیم ملی توسعه ببخشیم؛

کی روش: بازیکنان جدید نیاز به تجربه دارند / در هر سه خط بدنبال ارزیابی نفرات هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۶۷

هدف اصلی ما این است که گروهی از بازیکنان را در کنار یگدیگر قرار دهیم تا بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه، به آمادگی بالا و تجربه خوبی برسند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قصدمان این است که به عنوان یک گروه هرچه محکم تر، همدل تر و متحدتر به تیم ملی فوتبال توسعه ببخشیم.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش پس از برگزاری دومین تمرین تیم ملی در ورزشگاه ملی ژامور گفت: هدف اصلی ما این است که گروهی از بازیکنان را در کنار یگدیگر قرار دهیم تا بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه، به آمادگی بالا و تجربه خوبی برسند. همچنین بازیکنانی که اولین حضورشان را در تیم ملی فوتبال تجربه می کنند نیز در کنار دیگر ملی پوشان به شرایط خوبی برسند.

وی در ادامه بیان کرد: قصدمان این است که به عنوان یک گروه هرچه محکم تر، همدل تر و متحدتر به تیم ملی فوتبال توسعه ببخشیم و در بخش هایی که به بازیکنان در پست های دفاع، هافبک و حمله نیاز داریم آنها را آنالیز و مورد تست و ارزیابی قرار دهیم.

اردوی ۱۰ روزه تیم ملی فوتبال ایران از ۱۳ شهریور آغاز و تا ۲۳ شهریور ماه در لیسبون پرتغال ادامه خواهد داشت. تیم ملی فوتبال ۱۲ مهر ماه تهران را به مقصد دوبی و سپس پرتغال ترک کرد.

نخستین بازی تدارکاتی تیم ملی روزجمعه ۱۸ مهرماه مقابل تیم استوریل و بازی دوم ملی پوشان روز سه شنبه ۲۲ مهر ماه برابر بنفیکا برگزار خواهد شد.

تمرینات تیم ملی در استادیوم ملی پرتغال(ژامور) که در شهر لیسبون قرار دارد، برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز