خبرگزاری کار ایران

هیچ تیمی دوست ندارد بازنده باشد؛

دوستی‌مهر: بازی‌های تدارکاتی حرف اول و آخر را می‌زند

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۱۳۰

تیم‌های پایه هر چقدر بازی تدارکاتی داشته باشند، عملکرد موفقی در آینده به ثبت می‌رسانند.

سرمربی تیم ملی جوانان از برگزاری بازی‌های تدارکاتی با قطر و عراق خبر داد و گفت: تیم‌های پایه هر چقدر بازی تدارکاتی داشته باشند، عملکرد موفقی در آینده به ثبت می‌رسانند.

به گزارش ایلنا، علی دوستی‌مهر گفت: امروز اردوی تدارکاتی تیم ملی در کمپ آغاز می‌شود و بازیکنان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تا روز ۲۵ شهریورماه تمرینات خود را پیگیری کرده و سپس به کیش سفر می‌کنیم تا با تیم‌های عراق و قطر بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: ۴ تا بازی متفاوت را پیش رو داریم که این امر به ما کمک می‌کند تا پی به نقاط ضعف و قوت تیم برده و بتوانیم تا فرصت باقی مانده مشکلات فنی تیم را رفع کنیم.

دوستی‌مهر ادامه داد: هر چقدر بازیکنان در بازی‌های تدارکاتی به میدان بروند، استرس آنها کمتر شده و تجربه کسب می‌کنند. در رده‌های پایه بازی‌های تدارکاتی حرف اول و آخر را می‌زند و بدون شک راز موفقیت تیم‌های پایه برگزاری دیدارهای تدارکاتی است. چرا که تیم‌های پایه هر چقدر بازی تدارکاتی داشته باشند، عملکرد موفقی در آینده به ثبت می‌رسانند.

سرمربی تیم ملی جوانان در ادامه درباره تورنمنت چین گفت: این تورنمنت بسیار عالی بود چرا‌که بازیکنان تجربه ۹۰ دقیقه بازی متفاوت را با تیم‌های چین، مالزی و مکزیک داشتند. در بازی برابر مکزیک تیم ایران ۳۰ دقیقه ۱۰ نفره بود و این به ما کمک کرد تا برنامه‌ریزی دقیقی در صورت بروز چینین مشکلاتی در بازی‌های پیش رو داشته باشیم.

وی در پایان در خصوص نتایجی که این تیم در تورنمنت چین گرفت، گفت: بازی‌هایی که انجام دادیم از نظر فنی بسیار به ما کمک کرد. بدون شک هیچ تیمی دوست ندارد نه در بازی‌های تدارکاتی و نه در مسابقات رسمی بازنده باشد، اما باختی که در راستای پیروزی تیم باشد، بدون شک ارزشمند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز