خبرگزاری کار ایران

سرباز تیم ملی بوده و هستم؛

نظری: شبانه‌روز کار می‌کنند به تیم ملی برنگردم / انگیزه‌های زیادی دارم

کد خبر : ۱۹۲۱۶۷

مگر می‌شود به تیم ملی فکر نکنم، اما متاسفانه شرایط مساعدی برای بازگشت من به تیم ملی نیست. من همیشه سرباز تیم ملی بوده و هستم، اما یک عزم راسخ هست که من و چند نفر دیگر به تیم ملی نیاییم.

دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: تنها تیمی هستیم که تمرینات‌مان را شروع کرده‌ایم و امیدوارم نتیجه بگیریم.

مصطفی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر اردوی بسیار خوبی در تهران داریم و تمرینات ما مرتب برگزار می‌شود. قرار بود در کیش اردو بزنیم، اما به خاطر گرمای هوا به کیش نرفتیم. در حال حاضر صبح و عصر تمرین می‌کنیم و امیدوارم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم. الان تنها تیمی که تمرین می‌کند ما هستیم و امیدواریم نتیجه بگیریم.

وی در مورد بازگشتش به لیگ فوتسال ایران گفت: روسیه بهترین لیگ فوتسال دنیا را دارد و دوست داشتم در این کشور بمانم، اما به خاطر شرایط همسرم به ایران برگشتم. در روسیه فاصله شهرها زیاد است و باید خانواده‌ام را خیلی تنها می‌گذاشتم و به همین دلیل تصمیم به بازگشت گرفتم. تاسیسات‌دریایی پیشنهاد خوبی به من داد و برگشتم. در این تیم محیط و امکانات خوبی فراهم شده و بازیکنان قدیمی دور هم جمع شده‌اند تا تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

وی در مورد امکان قهرمانی تیمش در فصل جدید گفت: هدف باشگاه این است که امسال جزو ۴ تیم باشیم، اما وقتی تمرینات تیم شروع شد، دیدم پتانسیل بالایی داریم و امیدوارم در بالاترین سطح قرار بگیریم. ما همیشه دنبال قهرمانی بوده‌ایم و امسال هم می‌خواهیم قهرمان شویم. البته رقیبان خیلی خوبی داریم و تیم‌هایی مثل گیتی‌پسند، ماهان تندیس‌قم، منصوری قرچک و دبیری‌تبریز مدعیان اصلی هستند و ما هم مثل آنها شانس قهرمانی داریم.

نظری در مورد بازگشتش به تیم ملی گفت: مگر می‌شود به تیم ملی فکر نکنم، اما متاسفانه شرایط مساعدی برای بازگشت من به تیم ملی نیست. من همیشه سرباز تیم ملی بوده و هستم، اما یک عزم راسخی هست که من و چند نفر دیگر به تیم ملی نیاییم. حدود ۱۵ نفر شبانه‌روز کار می‌کنند و دنبال این هستند که ما در تیم ملی نباشیم، اما آنها جلوی مردم ایستاده‌اند چون تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد. البته انگیزه زیادی دارم و امسال یک جور کار می‌کنم که دیگر حرف و حدیثی نباشد و نتوانند من را دعوت نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز