خبرگزاری کار ایران

در میان استقبال هواداران؛

پرسپولیسی‌ها وارد آستارا شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۸۸۴

یکی از جنبه‌های جالب در استقبال از اعضای تیم، شعرخوانی و خیر مقدم ۴ دختر بچه با لباس محلی بود. مقابل هتل ازدحام جمعیت مثال زدنی بود که مسوولان دلیل هجوم جمعیت را حضور پرسپولیس در آستارا بعد از ۳۶ سال اعلام کردند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در میان استقبال مردم و هواداران، وارد شهر آستارا شد.

به گزارش ایلنا، اتوبوس حامل سرخ‌پوشان در حالی وارد شهر آستارا شد که یک خودروی راهنمایی و رانندگی از ابتدای حوزه استحفاظی گیلان کاروان تیم را اسکورت کرد.

پرچم‌های خوش آمدگویی به اعضای تیم و علی دایی هم از ابتدای ورودی شهر آستارا به چشم می‌خورد. اتوبوس حامل سرخ‌پوشان در میان اسکورت خودروهای هواداران وارد شهر شد و اعضای تیم بلافاصله راهی هتل محل اقامت خود شدند.

یکی از جنبه‌های جالب در استقبال از اعضای تیم، شعرخوانی و خیر مقدم ۴ دختر بچه با لباس محلی بود. مقابل هتل ازدحام جمعیت مثال زدنی بود که مسوولان دلیل هجوم جمعیت را حضور پرسپولیس در آستارا بعد از ۳۶ سال اعلام کردند. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از صرف ناهار، ساعتی استراحت خواهند کرد و پس از آن برای بازی راهی ورزشگاه خواهند شد.

پرسپولیسی‌ها دیدار ایران و آرژانتین را در آستارا می‌بینند

اعضای کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی دوستانه عصر امروز، بازی ایران و آرژانتین را در آستارا تماشا خواهند کرد. قرار است سرخپوشان پس از بازی با نماینده آستارا به هتل برگردند و ضمن صرف شام، بازی ایران – آرژانتین را همانجا تماشا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز