خبرگزاری کار ایران

سهرابی خبر داد:

آمادگی کامل ورزشگاه درفشی‌فر برای آغاز تمرینات پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۰۰۲

چمن مجموعه کوتاه شده و غلتک هم خورده و در حال حاضر زمین یکدست، هموار و سبزی برای شروع تمرینات در اختیار تیم است و محوطه جلوی دروازه‌ها نیز ترمیم شده است.

سرپرست ورزشگاه درفشی‌فر از آمادگی کامل این مجموعه برای آغاز تمرینات فصل جدید خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن سهرابی گفت: پس از پایان مسابقات فصل گذشته، مشکلاتی که در مجموعه وجود داشت شناسایی شد و عمده مشکل ورزشگاه هم به زمین چمن مربوط می‌شد که در حال حاضر تمام ایرادهای زمین چمن برطرف شده است.

وی ادامه داد: چمن مجموعه کوتاه شده و غلتک هم خورده و در حال حاضر زمین یکدست، هموار و سبزی برای شروع تمرینات در اختیار تیم است و محوطه جلوی دروازه‌ها نیز ترمیم شده است.

سرپرست مجموعه درفشی‌فر درباره دیگر اقدامات انجام شده در این مجموعه خاطرنشان کرد: سکوها هم برای پذیرایی از هواداران آماده است. بعضی صندلی‌ها نیاز به تعویض داشت که انجام شد و تاسیسات مجموعه در کنار امکانات جانبی مانند رختکن هم مورد بازبینی قرار گرفت و اصلاحات لازم انجام شد. جایگاه خبرنگاران هم وضعیت مناسبی دارد و به طور کلی مجموعه آماده شروع فصل جدید تمرینات تیم است.

سهرابی در پایان تصریح کرد: در این مدت مدیرعامل باشگاه با حساسیت کامل، مسائل مجموعه را پیگیری کرده و ۲ بار از ورزشگاه بازدید داشته‌اند که آخرین آن، هفته گذشته بوده تا از نزدیک شرایط مجموعه را ارزیابی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز