خبرگزاری کار ایران

بازی با الریان آسان نیست؛

قاضی: دل هواداران را شاد می‌کنیم / گلزنی من مهم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۴۴۰

با این حال ما هم در بازی با الشباب با ناداوری سه امتیاز را از دست دادیم و به خاطر همین تلاش می‌کنیم تا بتوانیم آن شکست را جبران کنیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: از هر نظر برای بازی با الریان قطر آماده ایم و امیدوارم فردا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد قاضی در گفتگو با سایت باشگاه استقلال ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تمام هدف و برنامه‌مان این است که بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم و دل هواداران و مردم ایران را با پیروزی‌مان شاد کنیم.

قاضی در مورد پیش بینی نتیجه این دیدار گفت: بازی سختی داریم و به هیچ‌وجه نمی‌توانیم آن را آسان حساب کنیم. باید در خانه حریف بازی کنیم و با توجه به اینکه الریان بازی قبلی خود را باخته حتما با تمام انگیزه به مصاف ما می‌آید و به دنبال سه امتیاز این بازی است. با این حال ما هم در بازی با الشباب با ناداوری سه امتیاز را از دست دادیم و به خاطر همین تلاش می‌کنیم تا بتوانیم آن شکست را جبران کنیم.

وی تصریح کرد: تمام هدف و برنامه ما کسب امتیاز از این بازی بیرون از خانه است. طی این چند روز هم تمرینات خوبی را سپری کردیم و امیدوارم با دعای خیر مردم و تلاش خودمان بتوانیم سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم تا به شرایط مطلوب قبل خود برگردیم.

مهاجم استقلال در مورد احتمال گلزنی اش در این دیدار تصریح کرد: مهم گل‌زدن من نیست، ‌ مهم برد تیم و سربلندی استقلال است. ما با تمام وجود بازی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا هواداران از بازی ما لذت ببرند. امیدوارم با دست پر به تهران برگردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز