خبرگزاری کار ایران

نباید گرفتار غرور شویم؛

مهاجری: نباید دل به کسب جایگاه دومی بست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۰۸

نباید دل به کسب این جایگاه بست، ما باید حواس o, n را بیش از گذشته جمع کنیم تا این جایگاه مغرورمان نکند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان رضوی گفت: متاسفانه شرایط زمین مسابقه شهر دورود بسیار نامساعد بود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش در مقابل گهر دورود در چارچوب هفته هجدهم لیگ دسته اول اظهار داشت: خوشحالم بازی را با کسب ۳ امتیاز پشت سرگذاشتیم، کسب امتیاز کامل این مسابقه برای ما اهمیت ویژه‌ای داشت که به آن دست پیدا کردیم.

وی افزود: در این بازی ۵ بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم ولی با همه این شرایط تمام تلاش خود را برای انجام یک بازی منطقی انجام دادیم و خوشبختانه به نتیجه مورد نظر رسیدیم.

مهاجری ادامه داد: متاسفانه شرایط زمین دورود بسیار نامطلوب بود، در بیشتر مواقع بازی امکان اجرای تاکتیک‌های مورد نظر بر روی زمین وجود نداشت و دو تیم مجبور بودند به بازی هوایی رو بیاورند. از بازی و تلاشی که بازیکنانم برای کسب پیروزی انجام دادند راضی هستم و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

وی در خصوص صعود تیمش به جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول هم گفت: نباید دل به کسب این جایگاه بست، ما باید حواس o, n را بیش از گذشته جمع کنیم تا این جایگاه مغرورمان نکند.

مهاجری تاکید کرد: مسابقات هنوز ادامه دارد و با توجه به حساسیت بازی‌ها و نزدیک بودن امتیازات، هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد، فعلا فقط به ادامه کار و نتیجه‌گیری در بازی‌های آتی فکر می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز