خبرگزاری کار ایران

پروین شناسنامه پرسپولیس است؛

عربشاهی: وزیر ورزش با قدرت از مدیرعاملی پروین حمایت کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۰

بهترین گزینه برای مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس علی پروین بود چون پروین یک عمر در پرسپولیس بوده و از روزی که من به این تیم آمدم تا روزی که بودم؛ صندوق عقب ماشین پروین رختکن پرسپولیس بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رویانیان راغب بود از پرسپولیس برود و هیات مدیره هم در نهایت استعفایش را قبول کرد.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: رویانیان ۴ بار از مدیر عاملی پرسپولیس استعفا داده بود و هیات مدیره استعفای آخر او را قبول کرد. خود رویانیان هم راغب بود از پرسپولیس برود و در نهایت از این باشگاه رفت.

وی افزود: بهترین گزینه برای مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس علی پروین بود چون پروین یک عمر در پرسپولیس بوده و از روزی که من به این تیم آمدم تا روزی که بودم؛ صندوق عقب ماشین پروین رختکن پرسپولیس بود.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و دولت محترم و رئیس جمهور باید ۴۹ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را هم در بورس بگذارد چون پرسپولیس را امثال ما زنده نگه داشتیم و به خاطر بازی‌های خوب ما بود که پرسپولیس، پرسپولیس شد، حتی در بازی‌های معمولی ما هم ۸۰ هزار نفر تماشاگر به استادیوم می‌آمدند که این مساله به خاطر پروین و بازیکنان بود.

عربشاهی در پایان گفت: الان وزیر ورزش باید با قدرت علی پروین را به عنوان مدیر عامل پرسپولیس اعلام کند. چرا علی پروین نباید مدیر عامل پرسپولیس باشد؟ پروین شناسنامه پرسپولیس است. حالا یک‌سری‌ها می‌گویند علی پروین سواد ندارد، اما یک مدیر باید شعور ذاتی داشته باشد که علی پروین این فاکتور را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز