خبرگزاری کار ایران

احکام کمیته انضباطی حلقه مفقوده دارد؛

سخندان: قهرمانی یا باید مادام‌العمر محروم می‌شد، یا تبرئه‌اش می‌کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۶۹

متاسفانه داوران هیچ‌گاه از سوی فدارسیون حمایت نشده و نخواهند شد و صحبت‌کردن در این ارتباط بی‌فایده است. اگر داوری به طور نمونه محسن قهرمانی خطایی کرده باید مادام‌العمر محروم شود و اگر خطایی از او سر نزده باید تبرئه شود

داور فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه شرایط داوری ما به نوعی است که این قشر مظلوم واقع شده و کسی هم از آنها حمایت نمی کند.

رضا سخندان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره اعلام محرومیت ۸ ماهه محسن قهرمانی و بر خی از کمک داوران بیان داشت: به نظرم نکاتی که در این رأی و جود داشت نشان‌دهنده یک جنگ قدرتی بود که بین برخی افراد رخ داده، دقیقاً همان حرفی که مرتضی کریمی دوشنبه شب در برنامه ۹۰ اعلام کرد رخ داده، یعنی گروهی که در باشگاه راه‌آهن کار می‌کردند و به باشگاه پرسپولیس رفتند تبرئه شدند و سنگین‌ترین محکومیت‌شان توبیخ کتبی بود، اما افراد دست پایین‌تر مانند مرتضی کریمی با محرومیت‌های ۱۰ ساله روبرو شدند.

وی افزود: متاسفانه داوران هیچ‌گاه از سوی فدارسیون حمایت نشده و نخواهند شد و صحبت‌کردن در این ارتباط بی‌فایده است. اگر داوری به طور نمونه محسن قهرمانی خطایی کرده باید مادام‌العمر محروم شود و اگر خطایی از او سر نزده باید تبرئه شود؛ حالت وسطی هم وجود ندارد اما اینکه محسن قهرمانی ۸ ماه محروم می‌شود دلیلش چیست؟ چرا دلایل آن را نگفتند؟ به قول گفتنی یا سفید یا سیاه. حد وسطی هم وجود ندارد.

وی متذکر شد: من امیدوارم مسئولین کمیته انضباطی به طور مصادیقی بگویند دلایل محرومیت ۸ ماهه محسن قهرمانی و ۱۰ ساله مترضی کریمی چیست؟ بر اساس چه قانونی و چه ماده ای و یا تبصره ای این احکام را صادر کردند؟ آنها رابیان کند تا مردم بتوانند متوجه شوند.

این داور فوتبال خاطرنشان کرد: در احکام صادره از سوی کمیته انضباطی یک حلقه مفقوده وجود دارد و مشخص نیست مرتضی کریمی برای چه ۱۰ سال محروم شده؟ و دلایل احکام دیگر هم اعلام نشده است.

وی افزود: متاسفانه امسال سال بدی برای داوری کشور بود. وقتی خارج از ایران قضاوت می کنیم هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید و با عشق این کار را می‌کنیم، اما در مسابقات داخلی خستگی به بدن ما می‌ماند و فضاهای منفی کاملاً آشکار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز