خبرگزاری کار ایران

مسی حالا ذهنیت بدی از ما پیدا کرده؛

پیروانی: امیدوارم پرسپولس مشکلات را برطرف کند تا دوباره مصاحبه نکنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۳۳

مسی که شناخت چندانی از ما نداشته، الان ذهنیت بدی از ما پیدا کرده است. واقعا توهین به او را نمی‌توانم بپذیرم و این افراد اصلا نباید به این ماجرا ورود می‌کردند.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی برای صعود از گروه خود در جام‌جهانی کار بسیار سختی دارد.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: همه گروه‌ها در جام‌جهانی سخت هستند. گروه ژاپن و کره‌جنوبی به مراتب از ما ساده‌تر و گروه استرالیا از ما سخت‌تر است. ما برای صعود کار سختی داریم اما در فوتبال هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

مدافع سال‌های پیشین تیم ملی متذکر شد: یک‌سری از کارشناسان می‌گویند از گروه خود صعود می‌کنیم اما با این حرف‌ها فقط توقع مردم را بالا می‌برند. جذابیت فوتبال به غیر قابل پیش‌بینی بودن آن است اما روی کاغذ شانسی برای صعود از این گروه نداریم. هر چند که یکسری از دوستان می‌گویند بوسنی را می‌بریم و با نیجریه مساوی می‌کنیم و برای صعود دنبال تفاضل گل هستند اما کار به این راحتی هم نیست.

وی در مورد حمله به صفحه لیونل مسی در فضای مجازی توسط یک عده از کاربران ایرانی گفت: به نظرم اصلا کار قشنگی نبود. ما ایرانی هستیم و ادعای فرهنگ و تمدن داریم. فوتبال بهترین زبان برای دوستی، رفاقت و صمیمیت است و مسی که شناخت چندانی از ما نداشته، الان ذهنیت بدی از ما پیدا کرده است. واقعا توهین به او را نمی‌توانم بپذیرم و این افراد اصلا نباید به این ماجرا ورود می‌کردند.

سرمربی سابق پرسپولیس تاکید کرد: مسی آدم بزرگی است و همه دنیا او را می شناسند، اما انگار یک‌سری از دوستان می‌خواستند شوخی کنند و این حرف‌ها را زده‌اند و واکنش‌هایی که وجود داشته به کل ایرانی‌ها برخورده است. باید به مسی برای همگروه شدن ایران و آرژانتین تبریک و به او می‌گفتیم باعثافتخار ما است که قرار است مقابل شما بازی کنیم.

پیروانی در پایان در مورد مشکلات مالی‌اش با باشگاه پرسپولیس گفت: ما حرف بدی نزدیم و گفتیم دارند ما را ممنوع‌الخروج می‌کنند و تکلیف ما را روشن کنید. الآن ۱۰ سال است سکوت کرده‌ایم و قرار شد چند روز دیگر هم سکوت کنیم تا حل شود. به هر حال ثابت شد ما از باشگاه پرسپولیس طلب داریم و قرار است باشگاه به این موضوع رسیدگی کند. امیدوارم باشگاه پرسپولیس زودتر این مسئله را پیگیری کند تا مجبور نشوم دوباره پیگیری و مصاحبه کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز