خبرگزاری کار ایران

در واکنش به اظهارات مهدی تاج؛

عباسی: ورزشگاه حافظیه آماده است / نمی‌دانم تاج بر چه اساسی صحبت کرده!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۴۸

نمی‌دانم مهدی تاج کی و کجا این صحبت‌ها را انجام داده ولی به صراحت می‌توانم بگویم مراحل آماده‌سازی و تکمیل ورزشکاه حافظیه با استانداردهای AFC رو به اتمام است.

رئیس هیات فوتبال استان فارس گفت: ایرادات ورزشگاه حافظیه بر طرف شده و به استانداردهای لازم و مورد تایید AFC رسیده است.

کاووس عباسی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به صحبت‌های اخیر مهدی تاج مبنی بر عدم استاندارد بودن ورزشگاه حافظیه شیراز بیان داشت: من نمی‌دانم مهدی تاج کی و کجا این صحبت‌ها را انجام داده ولی به صراحت می‌توانم بگویم مراحل آماده‌سازی و تکمیل ورزشکاه حافظیه با استانداردهای AFC رو به اتمام است.

وی ادامه داد: مسئولان AFC به میکزون، چمن و نور ورزشگاه حافظیه ایراد گرفته بودند که خوشبختانه میکزون و چمن شرایط استاندارد را پیدا کرده و در مورد نور ورزشگاه هم باید بگویم تجهیزات آن نصب شده و به زودی راه‌اندازی خواهد شد. چمن ورزشگاه ۸۵ درصد به استانداردهای لازم رسیده و تا ۲۰ روز آینده به صد در صد خواهد رسید.

رئیس هیات فوتبال استان فارس خاطرنشان کرد: ما سخت در تلاش هستیم تا هر چه سریع‌تر استانداردهای لازم و مورد تایید AFC را در ورزشگاه حافظیه نصب و اجرایی کنیم و الان با اطمینان می‌توانم بگویم تا حدود ۹۰ درصد این کار انجام شده و دیگر دغدغه‌ای در این ارتباط وجود ندارد.

عباسی با اشاره به شرایط تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم فجر مورد حمایت همه مسئولان استان فارس است و همه دست به دست هم می‌دهیم و به تیم فجر کمک کنیم تا این تیم در مسابقات لیگ برتر حفظ شود و ما هم تا آنجا که بتوانیم در خدمت تیم فجر خواهیم بود. باید بگویم تمامی مسئولان استان فارس می‌خواهند به نوعی به تیم فجر کمک کنند تا این تیم حضور پر قدرتی در مسابقات لیگ برتر داشته اشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز