خبرگزاری کار ایران

امیدوارم شاهد فوتبال پاک باشیم؛

هاشمیان: کنترل دوپینگ در لیگ برتر و دسته اول افزایش می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۶۲

باتوجه به حساس شدن هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور، نظارت بر تیم‌ها و کنترل دوپینگ با حساسیت بیشتری انجام می‌شود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از افزایش کنترل دوپینگ در مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول در هفته های پایانی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال؛ دکتر احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در این رابطه گفت: باتوجه به حساس شدن هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور، نظارت بر تیم‌ها و کنترل مسائل پزشکی و کنترل دوپینگ با حساسیت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی افزود: به همین دلیل حجم ماموریت‌های افسران کنترل دوپینگ و نظارت بر مسابقات اضافه می‌شود به طوری که در هفته ۲۸ لیگ برتر شاهد اخذ بیش از ۲۰ نمونه کنترل دوپینگ بودیم و فردا دهم فروردین ماه و شروع رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول نیز تعداد قابل توجهی کنترل دوپینگ گرفته می‌شود.

همچنین موضوعات پزشکی نظیر حضور پزشک و فیزیوتراپیست تیم در محل مسابقه، به همراه داشتن کیف استاندارد پزشکی تجهیزات پزشکی و به ویژه دستگاه احیای قبلی(AED) است، که توسط ناظرین اعزامی از سوی فدراسیون کنترل و گزارش خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدوار هستم با شرایط حساسی که در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ دسته اول و برتر وجود دارد، شاهد برگزاری فوتبال پاک با رعایت کلیه اصول پیش بینی شده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز