خبرگزاری کار ایران

واکنش استقلالی‌ها به اظهارات رضایی؛

امیری: شیثبگوید چه کسی از استقلال با او تماس گرفته!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۶۶

با تمام احترامی که برای این بازیکن قائل هستیم به هیچ‌عنوان شیثرضایی در لیست موردنظر کادرفنی نبوده که بخواهیم به او پیشنهاد بازی در استقلال را دهیم.

معاون ورزشی استقلال گفت: ما منتظر پاسخ شیثرضایی هستیم تا ببینیم شخصی که از باشگاه استقلال جهت حضور وی در جمع آبی‌‌پوشان پایتخت تماس گرفته چه کسی بوده است.

به گزارش ایلنا، علی امیری درخصوص بازی استقلال مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود و ما مسلط به توپ و میدان بودیم و اگر از فرصت‌هایی که به دست ‌آوردیم به خوبی استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم با اختلاف دو گل حریف‌مان را شکست دهیم.

وی درخصوص راه نیافتن تعدادی از هواداران استقلال به داخل ورزشگاه و نشستن آنها روی چمن گفت: ‌ قانون می‌گوید ۱۰ درصد از گنجایش ورزشگاه به هواداران تیم میهمان اختصاص پیدا کند، اما وقتی بخشی از ورزشگاه خالی بود سپاهانی‌ها می‌توانستند جایگاه بیشتری را در اختیار هواداران ما قرار دهند تا آنها خارج از استادیوم به روی چمن ننشینند.

امیری در ارتباط با صحبت‌های اخیر شیثرضایی گفت: من از شیثرضایی خواهش می‌کنم شخص تماس‌گیرنده از باشگاه استقلال را به ما معرفی کند و بگوید چه کسی به او پیشنهاد بازی در استقلال را داده تا ما خودمان این مسئله را پیگیری کنیم. با تمام احترامی که برای این بازیکن قائل هستیم به هیچ‌عنوان شیثرضایی در لیست موردنظر کادرفنی نبوده که بخواهیم به او پیشنهاد بازی در استقلال را دهیم.

معاون ورزشی استقلال تاکید کرد: ما منتظر پاسخ شیثرضایی هستیم تا ببینیم شخصی که از باشگاه استقلال جهت حضور وی در جمع آبی‌‌پوشان پایتخت تماس گرفته چه کسی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز