خبرگزاری کار ایران

استقلال خانه آندو است؛

تیموریان: آندو در تیم‌ملی۹۰، در استقلال ۶۰دقیقه بازی می‌کرد / مشکلی با قلعه‌نویی داشت نمی‌آمد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۹۰

اگر با شخص قلعه‌نویی مشکل داشت بعد از جام‌جهانی که بازیکن آزاد بود چرا به استقلال آمد؟ باشگاه‌های دیگر پول بیشتری می‌دادند، اما استقلال خانه آندو است و بدون دریافت‌پول با استقلال قرارداد بست

مدیربرنامه‌های آندرانیک تیموریان مدعی شد تاکنون با هیچ تیمی مذاکره نکرده، چون رضایت‌نامه ندارد و فعلا بازیکن استقلال است و اول باید تکلیفش با آبی‌پوشان پایتخت روشن شود.

گفت‌وگوی سرژیک تیموریان با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

گویا استقلال به آندو اعلام کرده اگر می‌خواهید از این تیم برود باید قید ۹۰۰ میلیون طلبش را بزند. در این رابطه چه نظری دارید؟
من از این چیزها خبر ندارم. فردا جلسه نهایی است و به ما اعلام می‌کنند، اما در حال حاضر حرف خاصی ندارم.

روند مذاکرات با باشگاه استقلال چطور بوده؟
تا الان که خوب بوده است. با شرایطی که به باشگاه استقلال حاکم است و اتفاقاتی که در کمپ استقلال افتاد دیگر آندو نمی‌تواند در این تیم بماند. باشگاه مسائل را بررسی می‌کند و آندو قطعا از استقلال جدا می‌شود.

حضور آندو در ذوب‌آهن مطرح شده بود. این قضیه به کجا کشید؟
بحثهیچ‌کدام از تیم‌ها قطعی نبوده، چون ما هیچ پیشنهادی را دریافت نکردیم. درست است تیم‌ها خواهان آندو هستند، اما اول باید رضایت‌نامه داشته باشد تا بعد از آن بتوانیم مذاکره کنیم.

درخواست استقلال مبنی بر گذشتن آندو از ۹۰۰ میلیون طلبش عجیب نیست؟
چون ما هنوز با هیات‌مدیره صحبت نکرده‌ایم، صحت و سقم آن را نمی‌دانیم و باید با این عزیزان جلسه بگذاریم تا همه چیز مشخص شود.

اینکه می‌گویند آندو با شخص‌قلعه‌نویی مشکل دارد را تایید می‌کنید؟
اگر با شخص قلعه‌نویی مشکل داشت، بعد از جام جهانی که بازیکن آزاد بود چرا به استقلال آمد؟ باشگاه‌های دیگر پول بیشتری می‌دادند، اما استقلال خانه آندو است و بدون دریافت‌پول با استقلال قرارداد بست و این مساله را هیات‌مدیره استقلال هم می‌توانند تایید کنند.

ولی معمولا روی نیمکت بود تا زمین بازی؟

اینکه روی نیمکت بود هم سلیقه مربی است. مربی می‌تواند یک دقیقه یا ۹۰ دقیقه از بازیکن استفاده کند. آندو در تیم ملی ۹۰ دقیقه و در استقلال ۶۰ دقیقه بازی می‌کرد و این نظر و سلیقه سرمربی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز