خبرگزاری کار ایران

مقابل نفت و گاز محکوم به برد هستیم؛

نشاط جو: شکست ما مقابل البدر بندر کنگ عادلانه نبود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۰۷

به نظر من نتیجه عادلانه نبود چون حق ما باخت نبود. البته آنها هم حمله کردند و حداقل بازی باید مساوی می‌شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پارسه تهران گفت: شکست ما مقابل البدر بندر کنگ عادلانه نبود.

حمید نشاط‌ جو در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مقابل البدر بندر کنگ در شروع بازی ۳-۴ موقعیت بسیار خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد و در اواخر بازی و برخلاف جریان بازی ۲ گل خوردیم و باختیم. به نظر من نتیجه عادلانه نبود چون حق ما باخت نبود. البته آنها هم حمله کردند و حداقل بازی باید مساوی می‌شد.

وی در مورد بازی بعدی تیمش مقابل نفت و گاز گچساران گفت: مقابل نفت و گاز گچساران محکوم به برد هستیم و باید ببریم. تیم ما از نظر روحی یک مقدار مشکل داشت اما شرایط بهتر می شود و مقابل نفت و گاز گچساران با روحیه بهتری به میدان خواهیم رفت. البته خودم مصدوم هستم و معلوم نیست بازی کنم یا نه اما تیم مان مصمم است که این بازی را ببرد.

نشاط جو در پایان گفت: تیم مان خیلی خوب است و اگر یک مقدار بدشانسی نیاوریم، صد در صد به لیگ برتر صعود می کنیم تیم ما پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد و بچه های ما با تجربه و خوب هستند و در کنار مدیریت خوب و کادر فنی کار بلد به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز