خبرگزاری کار ایران

مزد زحمات زیادمان را گرفتیم؛

قوچان‌نژاد: تیم ملی با تلاش به جام‌جهانی رسید، نه با شانس

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۴۰

ما خودمان می‌دانیم زحمت کشیده‌ایم تا به هدف‌مان برسیم حالا این حرف مردم است. آنها می‌توانند هر چه دوست دارند بگویند اما نظر من این است که تیم ملی تلاش کرد و به جام جهانی صعود کرد.

زننده تک گل دیدار ایران و کره جنوبی گفت: مردم می‌توانند هر چه دوست دارند بگویند اما نظر من این است که تیم ملی تلاش کرد و به جام جهانی صعود کرد.

به گزارش ایلنا، رضا قوچان‌نژاد پیش از آغاز تمرین تیم ملی در پاسخ به این سؤال که گل شما صعود تیم ملی به جام جهانی را زد و مردم شما را دوست دارند، گفت: دست آنها درد نکند، خوشحالم که برگشتم. حدود ۳-۴ ماه با تیم ملی بازی نکرده بودیم اما خوشحالم به جام جهانی صعود کردیم. ما زحمات زیادی کشیدیم و به هدفمان رسیدیم.

وی درباره آمادگی خود و دیدار با حریفان گفت: من آماده‌ام، البته تیم هم باید آماده باشد. هفته آینده با تایلند بازی داریم. این هفته، هفته مهمی است که تمرینات خوبی داشته باشیم. ضمن اینکه تمرین دیروز هم بسیار خوب و پر فشار بود و بازیکنان نیز آماده بودند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی مقابل تایلند گفت: نمی‌توان گفت بازی راحتی داریم. من این تیم را خوب نمی‌شناسم. بازی این تیم با چین را آنالیز کردیم. چند صحنه خطرناک داشت. اگر ما مثل همیشه بازی کنیم می‌توانیم ببریم.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود تیم ملی به صورت شانسی به جام جهانی صعود کرد، افزود: فوتبال همین است، اما مهم این است که هم ما و هم مردم خوشحال باشیم. ما خودمان می‌دانیم زحمت کشیده‌ایم تا به هدف‌مان برسیم حالا این حرف مردم است. آنها می‌توانند هر چه دوست دارند بگویند اما نظر من این است که تیم ملی تلاش کرد و به جام جهانی صعود کرد.

زننده تک گل ایران و کره جنوبی در پایان درباره حضور هواداران در ورزشگاه برای بازی ایران برابر تایلند گفت: از تماشاگران می‌خواهم به استادیوم بیآیند و ما را تنها نگذارند و ما به حمایت تماشاگران نیاز داریم تا برنده این دیدار باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز