خبرگزاری کار ایران

به سقوط راه آهن اصلاً فکر نمی کنم

آشوبی: اشتباهات داوران محلی برای فرار از واقعیت شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۱۶

در بازی با صبای قم حاجی بابایی در ۲-۳ صحنه تصمیماتی گرفت که واقعاً دلیل تصمیم وی را نفهمیدم.

هافبک تیم فوتبال راه آهن گفت: در نیمه دوم بازی با صبای قم مستحق کسب نتیجه نبودیم چون حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد.

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی ما وصبای قم ۲ نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول ما خوب بازی کردیم و نتیجه آن را هم گرفتیم اما نیمه دوم کاملاً بازی در اختیار صبا بود و توانستند بازی را به نفع خودشان تمام کنند. ما در نیمه دوم مستحق کسب نتیجه نبودیم چون صبا خیلی بهتر بازی کرد.

وی در مورد داوری این دیدار گفت: من در مورد داوری هیچ وقت اظهارنظر نکرده ام چون در مورد داوری کارشناسان داوری باید صحبت کنند و اصلاً صحبت نمی کنم اما این بار باید بگویم که داوران هم دچار اشتباه می شوند همان طور که ما اشتباه می کنیم اما واقعاً بعضی مواقع این اشتباه کردن محلی برای فرار از واقعیت شده است چون در بازی با صبای قم حاجی بابایی در ۲-۳ صحنه تصمیماتی گرفت که واقعاً دلیل تصمیم وی را نفهمیدم.

وی در مورد دلیل نتایج ضعیف تیمش در این فصل گفت: نمی دانم چه بگویم و نظری در موردش ندارم. واقعاً شرایط بدی است و خودم به شخصه خیلی اذیت می شوم و امیدوارم روزهای خوب به ما هم لبخند بزند. این عملکرد و نتایج واقعاً خسته کننده شده است. نمی خواهم در مورد ایراد کار تیم مان صحبت کنم و فقط امیدوارم شرایط عوض شود چون حالت بسیار بدی برای ما پیش آمده است و حتی در بازی هایی که جلو می افتیم هم نتیجه نمی گیریم. امیدوارم این مشکل را بین خودمان حل کنیم و راهکار خوبی برای خروج از این شرایط پیدا کنیم.

آشوبی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا راه آهن امسال در لیگ برتر می ماند یا نه، گفت: به این مسائل اصلاً فکر نمی کنم چون همین الان هم با ۲-۳ تا نتیجه خوب همه چیز عوض می شود. باشد شرایط فعلی خیلی است که بگوییم در آینده چه اتفاقی برای راه آهن می افتداما اطمینان دارم می توانیم شرایط را برای خودمان عوض کنیم چون پتانسیل آن را داریم و فقط باید راهکار آن را پیدا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز