خبرگزاری کار ایران

مربی تیم فوتبال صبای قم:

بازیکنان قمی صبور باشند / مشکلی در تیم نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۱۱

به شما اطمینان می‌دهم نتایج اخیر را در ادامه فصل جبران می‌کنیم / بدانید که بازیکنان صبا چیزی از سپاهانی‌ها کمتر ندارند و اگر بچه‌ها خودشان باشند می‌توانیم دست پر از اصفهان برگردیم / بازیکنان مستعدی در رده پایه و خصوصا زیر ۲۱سال داریم که این بازیکنان می‌توانند آینده‌ صبا باشند.

مربی تیم فوتبال صبای‌ قم در خصوص حضور بازیکنان بومی در این تیم گفت: بچه‌های قم باید صبور باشند و بهتر تمرین کنند؛ شما بدانید اگر عملکرد خوبی داشته باشند در قالب تیم قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، ناصر بختیاری‌زاده با بیان اینکه بعد از دوری چند جلسه ای که داشتم، دوباره به تمرینات تیم بازگشتم اظهار داشت: خوشبختانه از روز گذشته به اتفاق دوستان کار را شروع کردیم. دو، سه جلسه غیبتی که در هفته گذشته داشتم به‌خاطر مسائل خانوادگی بود و این مشکلات را مدیریت تیم و آقای مرفاوی می‌دانستند. با اجازه ایشان در تمرینات غائب بودم و هیچ مشکلی وجود ندارد. امیدواریم از این هفته نتایج بهتری نسبت به بازی‌های قبل کسب کنیم.

وی افزود: اینکه گفته بودند علت استعفای آقای مرفاویU دستیاران قمی هستند باید بگویم اصلا چنین چیزی صحت ندارد و حتی خود آقای مرفاوی نیز توسط یکی از دوستان علت نیامدن من به تمرینات را جویا شده بودند که بنده نیز گفتم به‌خاطر مشکلات خانوادگی است و هیچ مشکلی وجود ندارد. ضمن اینکه آقای مرفاوی هیچ‌جا اعلام نکرده اند که با دستیاران قمی مشکلی دارم.

مربی تیم فوتبال صبا در مورد عدم حضور دیگر مربی بومی قم در تمرنیات صبا ابراز داشت: آقای مهدی رضایی نیز هیچ مشکلی ندارند و روز گذشته به تمرین رفته بودند. ان‌شاالله بنده نیز از امروز در تمرینات حاضر می‌شوم تا کارمان را دنبال کنیم. هیچ مشکلی نبوده است و مهم‌ترین چیز برای ما سربلندی تیم صبا می‌باشد. همیشه همدلی و دوستی در صبا وجود داشته است و خواهد داشت.

وی با اشاره به مشکلات پیروز قربانی در صبای‌قم عنوان داشت: منطق این را می‌گوید که اگر بازیکنی می‌خواهد در ترکیب تیمش قرار گیرد، باید از نظر روحی و فنی آمادگی لازم را داشته باشد و این مسئله نیز به سرمربی تیم برمی‌گردد و سرمربی تیم است که اینگونه قضایا را تشخیص می‌دهد. در هرصورت می‌دانیم که مربیان باتوجه به تمرینات تیم را اَرِنج می‌کنند.

بختیاری زاده یادآور شد: پیروز یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان ما می‌باشد ولی حالا این صلاحدید آقای مرفاوی بود که از ایشان استفاده نکنند. ان‌شاالله اگر پیروز با تمرین‌های خوب نظر کادرفنی را به خود جلب کند مطمئنا می‌تواند در ترکیب اصلی جای بگیرد. پیروز بازیکن بزرگی است و افتخار می‌کنیم ایشان در جمع ما حضور دارد. او یک لیدر خوب برای تیم است و اخلاق بسیار خوبی هم دارد. شما مطلع هستید که چند روزی در تیم نبودم و تمرینات را از نزدیک رصد نمی‌کردم. امروز به تمرین می‌روم و پس از آن می‌توانم بگویم چه اتفاقی افتاده که او در لیست بازی‌ها نبوده است.

وی علت نتیجه گیری‌های صبا در بازی‌های اخیر را فراز و نشیب‌هایی که در تیم‌ها وجود دارد دانست و ابراز کرد: این مسئله می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما من اعتقاد دارم باید بهتر تمرین کنیم و بچه‌ها خودشان را بیشتر در اختیار تیم قرار دهند. مسائل تاکتیکی که به آن‌ها محول می‌شود باید بتوانند خوب اجرایی کنند. اگر خودشان باشند و دستورات مربی تیم را اجرا کنند مطمئن باشید هیچ مشکلی نداریم ولی در دو بازی اخیر و خصوصا مسابقه راه آهن فکر می‌کنم بازیکنان تیم‌ها را دست کم گرفتند. به شما اطمینان می‌دهم نتایج اخیر را در ادامه فصل جبران می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص مسابقه هفته نهم با سپاهان گفت: با سپاهانی بازی داریم که یک تیم خوب و پرمهره‌ای است. کادرفنی آن‌ها با آمدن آقای فرکی که مربی فهیم، اخلاق مدار و بادانشی هستند تغییراتی داشته است ولی بدانید که بازیکنان صبا چیزی از سپاهانی‌ها کمتر ندارند و اگر بچه‌ها خودشان باشند می‌توانیم دست پر از اصفهان برگردیم.

ناصر بختیاری‌زاده درباره علت کم توجهی به بازیکنان قمی در تیم فوتبال صبا اظهار کرد: حضور بازیکنان بومی قم به نظر کادرفنی برمی‌گردد و بنا به صلاحدید خودشان این امر انجام می‌شود. بچه‌های قم نیز باید صبور باشند و بهتر تمرین کنند. شما بدانید اگر عملکرد خوبی داشته باشند در قالب تیم قرار می‌گیرند. ما بازیکنان مستعدی در رده پایه و خصوصا زیر ۲۱سال داریم که این بازیکنان می‌توانند آینده‌ صبا باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز