خبرگزاری کار ایران

با شرایط عالی وارد لیگ خواهیم شد؛

مهرآزما: دنبال صعود به لیگ برتر هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۵۴

خدا را شکر در آستانه لیگ یک وضعیت بسیار خوبی داریم و به هماهنگی لازم رسیده ایم.

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: خدا را شکر در آستانه لیگ یک وضعیت بسیار خوبی داریم و به هماهنگی لازم رسیده ایم.

محمدحسین مهر آزما در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خدا را شکر در آستانه لیگ یک وضعیت خیلی خوبی داریم و بچه ها به هماهنگی لازم رسیده اند. شرایط خیلی خوبی در تیرماه ایجاد شده، و آماده حضور در مسابقات هستیم. فکر می کنم با شرایط عالی وارد لیگ خواهیم شد و با نتایج خوبی که در هفته های اول می گیریم قدرت پدیده را نشان می دهیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای اکبر میثاقیان در هفته های گذشته به وجود آمده بود گفت: بالاخره بچه ها از نظر عاطفی دچار مشکل شده بودند که خدا را شکر این قضیه حل شد البته مشکل خاصی نبود، و فقط یک سری حرف و حدیثبود که در مورد آقای میثاقیان به گوش می رسید. بچه های تیم ما از نظر عاطفی به اکبر آقا وابسته هستند که خدا را شکر این مشکل حل شد.

وی در مورد اولین بازی تیمش در لیگ ۱ گفت: اولین بازی ما روز چهارشنبه با نساجی مازندران است. بالاخره بازی اول همیشه سخت است. به خصوص برای ما چون تا الان بازی رسمی نداشتیم و این بازی اولین دیدار رسمی ما است مقابل نساجی فقط دنبال بُرد هستیم. چون می خواهیم قهرمان شویم و به لیگ برتر صعود کنیم. البته بازی کردن در خانه حریف همیشه سخت است اما به امید خدا ۳ امتیاز این بازی را می گیریم.

مهرآزما در پایان گفت: مسئولان باشگاه پدیده هیچ چیزی برای ما کم نگذاشتند و هر چیزی که خواستیم در اختیارمان قرار دادند امیدوارم جواب زحمات مدیران باشگاه را با نتایج خوبی که می گیریم بدهیم چون بهترین شرایط را در اختیارمان گذاشته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز