خبرگزاری کار ایران

امیدواریم با سرافراز به ایران بازگردیم؛

هاشم‌پور: هیچ استرسی برای دیدار با برزیل نداریم

کد خبر : ۱۰۵۸۷۴

بازیکنان ما سابقه حضور در مسابقات جام جهانی را داشته و هیچ استرسی برای بازی‌ها ندارند.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: فاصله بین برزیل و ایران کم نیست اما در ۲سال اخیر این فاصله را کم تر کردیم و بازیکنان خیلی زحمت کشیدند تا سطح تیم ملی ایران را به سطح حال حاضر ارتقا بدهند.

به گزارش ایلنا، عباس هاشم پور در خصوص بازی فردا گفت: بازی با برزیل بازی سختی خواهد بود. ما می‌دانیم برزیل یکی از بهترین تیم‌های جهان است و سابقه بسیار خوبی در جام جهانی دارد. شیوه بازی آنها را آنالیز کردیم و برنامه مشخصی برای این دیدار داریم. حضور در تورنمنت‌ها و تغییر و تحولاتی که در دپارتمان فوتبال ساحلی رخ داد کمک بسیاری به تحقق این امر کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما سابقه حضور در مسابقات جام جهانی را داشته و هیچ استرسی برای بازی‌ها ندارند. به اعتقاد من اگر بتوانیم اشتباهات کمتری داشته باشیم می‌توانیم در مقابل برزیل بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی کسب کنیم. به این موضوع هم باید اشاره کنم که یکی از برتری‌های بازیکنان ما همت و غیرتی است که دارند و باعثشد قبل از اعزام به تاهیتی هدف خاصی برای خود مشخص کنند. اطمینان دارم برای رسیدن به هدف‌شان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با سرافرازی و کسب نتایج خوب به ایران بازگردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز