خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی پاسخگویی اختصاصی برای مشترکین جدید در سامانه مرکز تماس رایتل

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۱۷۷

سامانه پاسخگویی اختصاصی برای مشترکین جدید در مرکز تماس رایتل، آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اقدام واحد خدمات مشترکین، با هدف رعایت مضاعف اصول مشتری مداری و ایجاد و ارتقای تجربه مطلوب در اولین ارتباط مشترکین جدید با کانال‌های پشتیبانی رایتل راه‌اندازی شد.

از طریق این سامانه، مشترکین جدید با اولویت بالاتری به کارشناسان پاسخگوی مرکز تماس متصل و در کمترین زمان ممکن در راستای حل سریع مشکلات احتمالی یا ارائه راه حل مفید و موثر جهت اطمینان بخشی، حفظ و نگهداشت آنها، به این صف متصل خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز