خبرگزاری کار ایران

نخستین رویداد آموزشی هوش مدیریت و رهبری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۱۷۲

نخستین رویداد آموزشی هوش مدیریت و رهبری مرداد امسال برگزار خواهد شد

ایلنا، مرتضی نظری، دبیر نشست آموزشی هوش مدیریت و رهبری با اعلام این خبر افزود: دستیابی مدیران و رهبران سازمان‌ها و کسب و کارها به چیرگی در توسعه بازار، حل و رفع هوشمندانه عارضه‌های سازمانی، گسترش دایره نفوذ، افزایش کیفیت و فروش بالاتر با اتکای صرف به مهارت‌های کلاسیک و سنتی بسیار دشوار است لذا از بین مهارت‌های ضروری همچون مهارت‌های نرم، آشنایی با هوش مدیریت و رهبری برای موفقیت در سازمان و کسب‌وکارها بسیار ضروریست.

نظری در ادامه گفت: وزن و اعتبار برندها، محصولات و خدمات رابطه مستقیمی با طرز فکر و نگرش صاحبان آنها دارد و حفظ بازار و توسعه شبکه‌ ارتباطی و کسب مزیت رقابتی در کنار دیگر عوامل، به بهره‌مندی از هوش رهبری و دستیابی به آموزش درست و بازبینی نگرش‌ در شرایط جدید بستگی دارد که اولین نشست آموزشی «هوش مدیریت و رهبری» در پاسخ به همین ضرورت و نیاز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، رویداد آموزشی هوش مدیریت و رهبری ۲۸ مرداد در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه ثبت نام و مشارکت از طریق صفحات این رویداد در اینستاگرام و تلگرام به نشانی @chiregii در دسترس علاقمندان بوده و بروز رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز