خبرگزاری کار ایران

اخذ مجدد استانداردهای ISO9001:2015 و ISO10015:2019 توسط ایران کیش

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۱۶۳

شرکت کارت اعتباری ایران کیش موفق به دریافت مجدد استانداردهای ISO9001:2015 و ISO10015:2019 شد. اخذ این استاندارد پس از برگزاری ممیزی خارجی توسط شرکت کاسیس به عنوان ممیز و با تایید شرکت صادر کننده گواهینامه (MSI کانادا) صورت گرفت.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش موفق به دریافت مجدد استانداردهای ISO9001:2015 و ISO10015:2019 شد. اخذ این استاندارد پس از برگزاری ممیزی خارجی توسط شرکت کاسیس به عنوان ممیز و با تایید شرکت صادر کننده گواهینامه (MSI کانادا) صورت گرفت.

دریافت گواهینامه های مذکور با برنامه‌ریزی در مدیریت سازمان و روش ها ی ایران کیش انجام پذیرفت و این استانداردها از تاریخ 10‌/04‌/2024 تا 09‌/04‌/2027 معتبر است.

 ISO9001:2015 جدیدترین ویرایش این استاندارد بین‌المللی شناخته‌شده برای ایجاد، پیاده‌سازی و حفظ یک سیستم مدیریت کیفیت برای یک شرکت است. این استاندارد برای همه شرکت‌ها با هر اندازه و ساختاری قابل استفاده است. در واقع ایزو ۹۰۰۱ به عنوان مبنایی برای هر شرکتی شناخته می‌شود که برای اطمینان از رضایت مشتری خود، به آن نیاز دارد. این استاندارد عمدتا به مدیریت کیفیت در سازمان ها می پردازد و همین موضوع باعث شده است تا به‌عنوان محبوب‌ترین سیستم و استاندارد مدیریت کیفیت در سطح جهان شناخته شود و به نوعی کاربردی‌ترین و مهم‌ترین استاندارد ایزو است که امکان صدور گواهینامه ایزو برای آن وجود دارد.

ISO10015:2019 نیز که ایران کیش موفق به اخذ آن شده است، از سری استانداردهای سری ۱۰۰۰۰ است که برای اندازه گیری میزان کاربرد و تاثیر فرآیند آموزش در سازمان ها و شرکت ها به کار گرفته می شود.

امروزه نقش آموزش در سازمان ها به روشنی مشخص شده و سازمان ها برای دستیابی به کیفیت حداکثری در تولیدات و خدمات خود اقدام به شناسایی نیازهای آموزشی بخش های مختلف سازمان و همچنین پرسنل می نمایند. کارکنان آموزش دیده، به مراتب بهره وری بالاتری در اجرای وظایف خود و در نتیجه رضایت مندی مشتریان خواهند داشت و اینجاست که نقش استاندارد ISO 10015 به شدت پر رنگ می شود.

استقرار فرآیند آموزش بر اساس ISO 10015 می تواند موثرترین راه برای اندازه گیری میزان اثر بخشی فرآیند آموزش در سازمان ها باشد. اجرای اثربخش سیستم مدیریت آموزش در سازمان ها نیازمند تعهد مدیریت، تعهد آموزش گیرندگان و در نهایت تعهد آموزش دهندگان است. با استفاده از راهنمای موجود در این استاندارد، سازمان ها علاوه بر رفع نیازمندی، در مسیر تحقق ایجاد یک سازمان یاد گیرنده حرکت می نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز