خبرگزاری کار ایران

تغییر زمان برگزاری همایش بین‌المللی «جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام»

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۰۳۱

زمان برگزاری همایش بین‌المللی «جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام» تغییر کرد و مهلت ارسال اصل مقالات به این همایش تمدید شد.

به گزارش ایلنا، باتوجه به مقارن بودن ایام برگزاری همایش بین‌المللی «جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام»، با انتخابات یازدهمین دوره «مجلس شورای اسلامی»،‌ این همایش با یک هفته تأخیر در روزهای ۱۲و۱۳ اسفندماه ۱۳۹۸، در بنیاد ایرانشناسی برگزار می‌شود.  

همچنین مهلت ارسال اصل مقالات به دبیرخانه همایش تا ۳۰ بهمن‌‌ماه ۱۳۹۸، تمدید شد.  

بنیاد ایرانشناسی، همایش بین‌المللی «جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام»، را با هدف نگاه به جایگاه زن، در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی،‌ خانه و خانواده، با همکاری کمیسیون ملی یونسکو- ایران، در روزهای ۱۲و۱۳ اسفندماه ۱۳۹۸، برگزار می‌کند.  

مراسم افتتاحیه،‌ برپایی ۸ نشست تخصصی سخنرانی و ارایه مقالات، ایجاد فضای هم‌اندیشی میان متخصصین و نظریه‌پردازان حوزه «مطالعات زنان»، شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی زنان در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای بهبود وضعیت آنها در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، برپایی نمایشگاه،‌ از دستاوردهای این همایش بین‌المللی خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به دبیرخانه همایش با شماره‌های ۸۸۶۰۸۷۷۹_۰۲۱ و ۳۱۶۷۰۱۷_۰۹۱۰ تماس گرفته و یا با رایانامه «of.pr@iranology.ir» مکاتبه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز