خبرگزاری کار ایران

آخرین بازی گوش نوزده سالگی نشر هرمس؛

«Month of Sundays» با صداهای مرموز و غیرزمینی به نیاوران می‌آید

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۱۱۴

نوزدهم آبان ماه گروه اتریشی «Month of Sundays» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نشر هرمس در آخرین بازی گوش نوزده سالگی خود با همراهی انجمن فرهنگی اتریش، گروه «Month of Sundays» را به تهران دعوت کرده کرده است تا نوزدهم آبان، ساعت هشت شب در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه روند.

در بنیان موسیقایی این گروه عناصری از Jazz و PostRock و بافتهای Downbeat بیشتر شنیده می‌شود اما در روزگاری که با مرگ ژانرها روبرو هستیم، بهتر است تا بدون اطلاق برچسبی خاص، موسیقی این گروه اتریشی را وارد طبقه‌بندی‌های رایج نکرده و تنها به این بسنده کنیم که آنها لذت موسیقی را در سادگی و هم‌افزایی می‌بینند.

چهار عضو این گروه با اجتناب از وسوسه‌ی تکنواز بودن و با تمرکز بر ظرافت و جزئیات ساند اسکیپ‌های کاملا متوازن، به کمک چیدمان‌های صدایی دقیق، مرموز و تقریبا غیر زمینی از قطعاتی که با وسواس تنظیم شده مخاطب را در فضایی بازتاب دهنده غرق می‌کنند.

Philipp Harnisch (سکسفون آلتو)، Johannes Wakolbinger (درامز)، Ivo Fina (گیتار) و AlexanderKranabetter (هورن) اعضای این گروه اتریشی هستند. 

بهای بلیت این اجرا از نود هزار تومان تا صد و پنجاه هزار تومان تعیین شده است که علاقمندان با مراجعه به سایت تیوال می‌‌توانند برای تهیه بلیت اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز