خبرگزاری کار ایران

سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجر؛

از اجرای شهرداد روحانی تا جَز درامز فرانسوی

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۵۳۴

نهمین روز از سی و سومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با اجراهایی چون «ارکستر سمفونیک تهران»، «مانو کچه فرانسوی»، «امیرعباس گلاب» و «علیرضا طلیسچی» برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سی و سومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر نهمین روز خود (پنجشنبه 28 دی) را با برگزاری 10 اجرا در زمینه‌های موسیقی کلاسیک، جز، پاپ، ایرانی و تلفیقی سپری خواهد کرد.

طبق جدول اعلام شده جشنواره، تالار وحدت امشب از ساعت 18:30 میزبان مانو کچه از فرانسه خواهد بود و از ساعت 21:30 نیز «ارکستر سمفونیک تهران» به رهبری شهرداد روحانی روی صحنه خواهد رفت.

سالن رودکی نیز از ساعت 18:30 به برنامه‌ای اختصاص دارد که در جدول اجراها با عنوان «اجرای ویژه» از آن یاد شده و هیچ توضیحی درباره آن داده نشده است. از ساعت 21:30 نیز گروه «مهتاب» به آهنگسازی احسان ذبیحی و خوانندگی مجتبی عسگری در سان رودکی روی صحنه می‌رود.

برج آزادی از ساعت 18:30 میزبان گروه «گره» و از ساعت 21:30 پذیرای گروه «دال» خواهد بود. در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران نیز گروه «بربط نوازی» به سرپرستی شهرام غلامی از ساعت 18:30 و گروه «مهرنیا» به سرپرستی و آهنگسازی مهران مهرنیا از ساعت 21:30 به اجرای برنامه می‌پردازند.

در بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر نیز «علیرضا طلیسچی» و گروهش از ساعت 19 و «امیرعباس گلاب» و گروهش از ساعت 22 در سالن ایرانیان روی صحنه خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز