خبرگزاری کار ایران

روحانی، زانیار و رضا یزدانی آغازگر دور جدید کنسرت‌ها خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۲۵۷

با اتمام ماه‌های محرم و صفر دور جدیدی از کنسرت‌ها از دوم و سوم آذر با اجراهای رضا یزدانی، زانیار خسروی و شهرداد روحانی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اهالی موسیقی دور تازه فعالیت‌های صحنه‌ای‌شان را با پایان ماه‌های حرام آغاز خواهند کرد و طی آن رضا یزدانی 2 آذر در دو سئانس ساعت‌های 18:30 و 21:30 در سالن همایش‌های برج میلاد منتخبی از آثار منتشر شده‌اش را روی صحنه خواهد برد. بلیت‌های این کنسرت از 35 تا 150 هزار تومانی قیمت‌گذاری شده است.

این در حالی است که زانیار خسروی نیز که از چند روز قبل تبلیغات کنسرت جدیدش را شروع کرده 2 آذر در دو سئانس ساعت‌های 19 و 22:15 در نمایشگاه بین‌المللی تهران کنسرتی را برگزار خواهد کرد. قیمت‌ بلیت‌های این اجرا نیز از 45 تا 145 هزار تومان تعیین شده است.

ارکستر سمفونیک تهران نیز کنسرتی را به رهبری شهرداد روحانی 3 آذر در تالار وحدت برگزار می‌کند. روحانی برای این اجرا "دان خووان" از ریشارد اشتراس، "رومئو و ژولیت" از سرگئى پروکفیف،  "، "قدرت سرنوشت" از جوزپه وردى و "بولرو" از موریس راول را در نظر گرفته است.

گروه موسیقی تلفیقی "نیوش" به سرپرستی سروش قهرمانلو و با همراهی گروس عبدالملکیان نیز سوم آذر در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. در این اجرا ستار خطابى (نوازنده سازهاى کوبه اى)، پیمان و احسان شامى ( نوازنده ویولن)، سهراب ملک زاده (ویلنسل) و آرش ضرابى (نوازنده کنترباس) قهرمانلو و عبدالملکیان را همراهی خواهند کرد.

در بخش موسیقی نواحی ایران نیز گروه موسیقی "کایر" با حضور تعدادی از اساتید این حوزه روی اول آذر در تالار وحدت کنسرت خواهند داشت. طی این برنامه قرار است قطعاتی از موسیقی لری، خراسانی، مازندرانی، آذری، گیلانی، کردی و بندری به اجرا در آید. فرج علیپور، احد ملکی، ابراهیم بوشهری، بهروز الماسی، کیانوش علیپور، علیرضا اسلامی، محمدرضا اسحاقی، پرویز کیادشتی و حمزه محمدی از جمله موزیسین‌هایی هستند که در این کنسرت گروه "کایر را همراهی خواهند کرد.

ارکستر بزرگ آوای جزیره نیز 2 آذر در جزیره کیش روی صحنه می‌رود و طی آن حمید حامی (خواننده)، مجید مظفری (بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون) و سهیل زمانیان (آهنگساز) آثاری را اجرا خواهند کرد.

گروه موسیقی کردی ترنگ به برزو امیری و به خوانندگی نورالدین بزله نیز سوم آذر در تالار اندیشه حوزه هنری قطعاتی از موسیقی شاد کردی را روی صحنه خواهد برد.

گروه موسیقی روناک دیگر گروه نواحی ایران است که روز سوم آذر به سرپرستی کیوان علی‌محمدی در پردیس مگامال روی صحنه می‌رود و ترکیبی متنوع از موسیقی استان‌های مختلف کشورمان را برای مخاطبانش به اجرا می‌گذارد.

فرهنگسرای ارسباران نیز روز 8 آذر میزبان کنسرت ارکستر وارنگ، و سالن سوره حوزه هنری 9 آذر پذیرای  کنسرت سامان علی پور و همنوازان آوای پارسیان خواهند بود.

فریدون آسرایی نیز روز 16 آذر طی دو سئانس ساعت‌های 18:30 و 21:30 در سالن همایش‌های برج میلاد کنسرت می‌دهد. این خواننده پاپ روز 17 آذر نیز همین اجرا را در سالن وحدت آزادشهر استان گلستان برگزار می‌کند.

امید حاجیلی دیگر خواننده موسیقی پاپی است که 16 و 17 آذر کنسرت‌هایی را در تهران برگزار می‌کند. حاجیلی قرار است در این دور روز منتخبی از آثارش را در دو سئانس ساعت‌های 19 و 22 در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کند.

بیژن کامکار خواننده پیشکسوت موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی کردی نیز روزهای 22 و 23 آذر کنسرتی را به خوانندگی خودش و مجتبی عسگری در تالار وحدت برگزار می‌کند. در این کنسرت قرار است قطعاتی از کاوه سپندار در دو فضای موسیقی سنتی و موسیقی کردی اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز