خبرگزاری کار ایران

عکاسی مهاجرت در همایش 10 روز با عکاسان

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۴۶۰

نشست عکاسی ایران و جهانی شدن و عکاسی در مهاجرت در هشتمین روز ششمین همایش 10 روز با عکاسان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، نشست عکاسی ایران و جهانی شدن با حضور حامد طاهری‌کیا و محمدرضا مریدی ساعت 15، رونمایی کتاب‌های عکاسان ارومیه و اسلایدشو ساعت 16:45 و نشست عکاسی در مهاجرت با حضور ساعد نیک ذات، رضا بهرامی‌نژاد و مهدی بمانی‌ نایینی ساعت 18:30 در هشتمین روز ششمین همایش 10 روز با عکاسان روز چهارشنبه 22 آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

کارگاه عملی فتومونتاژ با حضور صمد قربان‌زاده ساعت 10 و کارگاه بررسی عکاسی هنری در ایران با حضور زانیار بلوری ساعت 12 نیز در هشتمین روز همایش 10 روز با عکاسان روز چهارشنبه 22 آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

در بخش نگاه شخصی هشتمین روز همایش 10 روز با عکاسان بهنام ذاکری از میناب با عنوان «محدوده متراکم» ساعت 15:30، مهسا احرابی فرد از تهران با عنوان «زنان کوچک» ساعت 16:30، علیرضا میرزایی از ارومیه با عنوان «بعد از پایان» ساعت 17:30 و دکتر شهاب‌الدین عادل با عنوان «شکستن حفاظ شیشه‌ای» ساعت 18:30 نگاه و تجربه خود را در عکاسی بیان می‌کنند.

نشست «عکاسی مستند؛ اعترافات ذهن عکاس» با حضور سعید فرجی و نمایش فیلم مستند «میرزا جواد» از سعید فرجی از برنامه‌های انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در هشتمین روز ششمین دوره 10 روز با عکاسان است که ساعت 17:30 روز چهارشنبه 22 آذرماه در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز