خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های سومین روز همایش 10 روز با عکاسان

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۶۵۹

برنامه‌های سومین روز ششمین همایش شامل کارگاه، نشست، نمایش فیلم و نگاه شخصی جمعه 17 آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در سومین روز همایش 10 روز با عکاسان ایران در روز جمعه 17 آذرماه کارگاه تاثیر عکاسی صحنه با حضور رضا موسوی و هادی نوید ساعت 12 تا 14 و کارگاه عکاسی تئاتر با حضور سیامک زمردی مطلق ساعت 14 تا 16 برگزار می‌شود.

نشست تک نگاری عکاسی ایران با حضور جاوید تفضلی و عباس تحویلدار ساعت 15 تا 16:30، نمایش فیلم "در جستجوی ویویان مافر" به کارگردانی جان مالوف چارلی سیسکل ساعت 16:45 و نشست تک نگاری عکاسی در جهان درباره آخرین‌های نوبا و عکس‌های ریفنشتال با حضور امیر نصری و شهاب‌الدین عادل ساعت 18:30 تا 20 برنامه‌های دیگر روز جمعه 17 آذرماه است.

در بخش نگاه شخصی در روز جمعه 17 آذر فردین نظری با عنوان "مناظر دگرگون" از ابهر ساعت 15:30، مهین محمدزاده با عنوان "زندگی در مرز" از زاهدان ساعت 16:30، صادق سوری با عنوان "قربانیان قاچاق" از زاهدان ساعت 17:30و سلیمان گلی با عنوان جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه" از تربت حیدریه ساعت 18:30 تجربه‌های خود را بیان می‌کنند.

انجمن عکاسان ایران ششمین همایش 10 روز با عکاسان را 15 تا 24 آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز