خبرگزاری کار ایران

اخوان، شاهزیدی و شهبازیان، داوران مرحله نهایی جشنواره بسطامی

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۲۴۸

رییس جشنواره موسیقی بسطامی گفت: آخرین مرحله داوری سومین دوره جشنواره موسیقی بسطامی در بخش آواز به صورت حضوری توسط هنگامه اخوان، علی اصغر شاهزیدی و فریدون شهبازیان داوری خواهد شد.

فاطمه بسطامی (رییس جشنواره موسیقی بسطامی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ ضمن بیان این مطلب گفت: در آخرین مرحله داوری از سومین دوره جشنواره موسیقی بسطامی، شرکت‌کنندگان بخش آواز به صورت حضوری در مقابل داوران قرار خواهند گرفت و آثار خود را می‌خوانند. این بخش از داوری عصر روز آینده (چهارشنبه 22 آذر) در استودیو بل برگزارخواهد شد.

وی  ادامه افزود: داوری حضوری بخش آواز سومین دوره جشنواره موسیقی بسطامی را اساتید هنگامه اخوان، علی اصغر شاهزیدی و فریدون شهبازیان عهده‌دار هستند.

پیش از این نیز داوری بخش آلبوم این دوره از جشنواره بسطامی توسط اساتید فریدون شهبازیان، مجید درخشانی، حسام‌الدین سراج، بهداد بابایی، آزاد میرزا پور و ارژنگ سیفی‌زاده در دو مرحله برگزار شد که در نتیجه مجموعا از تعداد ۷۴ آلبوم موسیقی ارسال شده به دبیرخانه ۲۰ آلبوم به مرحله‌ی نهایی راه پیدا کرده و ۳ آلبوم برگزیده شدند.

آثار برگزیده همزمان با مراسم اختتامیه در تاریخ ۸ دی ماه در تالار وحدت اعلام خواهد شد و از نفرات برتر با اهدا لوح و جوایز تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز