خبرگزاری کار ایران

فاطمه بسطامی خبر داد:

آثار ایرج بسطامی درمعرض خطر است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۰۷

تصمیم به انجام هیچ کاری درباره آثار مرحوم ایرج بسطامی نداریم. اگر کاری هم در دست داشته باشیم آن را منتشر نمی‌کنیم زیرا برخی از شرکت‌های موسیقی تخلفاتی انجام داده‌اند و ما درحال پیگیری این موضوع هستیم.

فاطمه بسطامی از تخلفات انجام شده در آثار ایرج بسطامی خبر داد.

فاطمه بسطامی(مدیرعامل بنیاد ایرج بسطامی) به خبرنگار ایلنا گفت: تصمیم به انجام هیچ کاری درباره آثار مرحوم ایرج بسطامی نداریم. اگر کاری هم در دست داشته باشیم آن را منتشر نمی‌کنیم زیرا برخی از شرکت‌های موسیقی تخلفاتی انجام داده‌اند و ما درحال پیگیری این موضوع هستیم.

وی گفت: این تخلفات به صورت جابه‌جایی و جایگزینی اشعار، تغییر دادن طرح روی جلد آلبوم و تغییر ملودی اتفاق افتاده است و در بعضی موارد بدون اجازه این آثار منتشر شده‌ و به صورت کاست و سپس به سی دی وارد بازار شده‌اند.

بسطامی ادامه داد: اگر به نتیجه‌ای درباره‌ی این موضوع برسیم کارهای بیشتری ارائه خواهیم داد اما درحال حاضر به دلیل مشکلات مالی، کارهای بنیاد بسیار اندک و مختصر است. ما نمی‌خواهیم بعداز جشنواره‌ی آواز؛ که بعداز سی سال در سال ۱۳۸۹ توسط بنیاد ایرج بسطامی انجام شد؛ کارهای ضعیف و کوچک مانند بزرگداشت ارائه دهیم.

وی افزود: بنیاد ما حتی با کارهای مختصری که انجام می‌دهد همیشه پابرجا می‌ماند و برای حفظ آثار مرحوم ایرج بسطامی می‌کوشد. امیدوارم که مردم برای کمک به بنیاد ایرج بسطامی و حفظ آثار ایشان پیش قدم شوند زیرا ارزش هر کشوری به فرهنگ، تمدن و هنرش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز