خبرگزاری کار ایران

کنسرت لیان در تالار وحدت برگزار می‌شود/نمایشگاه بین‌المللی اجازه اجرا نداد

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۷۵۵

گروه لیان به سرپرستی محسن شریفیان کنسرتی را ۱۰ و ۱۱ دی در تالار وحدت روی صحنه خواهد برد.

 گزارش ایلنا، محسن شریفیان (سرپرست گروه «لیان») درباره کنسرت اخیر گروه‌اش گفت: کنسرت گروه لیان ۱۰ و ۱۱ دی ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد و ما همانند برنامه‌هاى قبلى به برگزاری اجرایی پرانرژی و قوی تاکید داریم و این بار هم تلفیق موسیقى بوشهر با یکى دیگر از مناطق ایران را در برنامه خواهیم داشت. با این وجود سورپرایزهاى کنسرت در روز برگزاری برنامه مشخص مى‌شود.

کنسرت لیان در حالی در تالار وحدت برگزار خواهد شد که اعضای این گروه در حال تولید آثار جدیدی برای انتشار در فضای رسمی هستند.

آکا صفوی و اوکلو فرامرزی خواننده‌های کنسرت زمستانه لیان هستند که در کنار حمید اکبرى، حمزه مقدم، مرتضی پالیزدان، مرتى عزیز زاده، سینا اسدى و امین سلیمیان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

محسن شریفیان درباره تغییر سالن برگزاری این کنسرت و بازگشت به تالار وحدت نیز گفت: من اجرا در تالار وحدت را دوست دارم اما از طرفى مجددا مدیران سالن میلاد نمایشگاه با اجراى گروه لیان در آن سالن مخالفت کردند.

۱۳ مرداد امسال، کنسرت لیان در سالن میلاد نمایشگاه با حواشی همراه بود که طی آن در هنگام اجرای آخرین قطعه کنسرت، چراغ‌های سالن توسط دست‌اندرکاران این مجموعه خاموش شد تا گروه لیان برنامه خود را تمام کند.

کنسرت لیان به همت موسسه «کامیاب بهاران» و تهیه کنندگی علی حق‌شناس در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز