خبرگزاری کار ایران

آلبوم «درهم» با صدای «رضا یزدانی» منتشر شد+فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۶۱۰

دهمین آلبوم «رضا یزدانی» به نام «درهم» از صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان در بازار توزیع شد.

به گزارش ایلنا، آلبوم درهم با تهیه‌کنندگی «علی اوجی» و از سوی شرکت تصویر گسترپاسارگاد در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

این آلبوم شامل ده قطعه به نام‌های درهم، دچار، دارن پایتختو عوض می‌کنن، میترسم از فرار، آتش بس، دستای تو کجاست، بیدارم نکن، ای کاش عشق را زبان سخن بود، من درختم تو بهار و دام دگر نهاده‌ام است. آهنگسازی چهار قطعه این مجموعه توسط بهروز پایگان و ماهان نوری‌زاده انجام شده و آهنگسازی سایر قطعات اثری از رضا یزدانی است.

 رضا یزدانی در بخش ترانه‌های این آلبوم سراغ سلایقه گوناگون رفته و آثار نه شاعر و ترانه‌سرا انتخاب کرده و برای اولین‌بار پس از آلبوم نخست خودش یعنی «شهر دل» در سال ۷۸ دوباره سراغ اشعار کلاسیک رفته است. مهدی ایوبی، حنیف معززی، میثم بهاران، زهره محقق، احسان رعیت، علی کمارجی‌نژاد، ماهان نوری‌زاده، احمد شاملو و مولانا ترانه‌سراها و شعرای درهم هستند. تنظیم آثار هم توسط میلاد عدل، محمد خرمی‌نژاد، بهروز پایگان و ماهان نوری‌زاده انجام شده است. در این آلبوم رضا یزدانی هم مانند آثار گذشته او سازهای آکوستیک نقش پررنگی دارند. مازیار احمدپور، میلاد عدل، آرش زمانیان، بهروز پایگان، شهروز بردوده، محمد خرمی‌نژاد، مهرداد خرمی‌نژاد، علیرضا مهدی‌زاده، علیرضا میرآقا، کاویان رجبی و علیرضا پرتوی‌کیا نوازندگانی هستند که در آلبوم درهم هنرنمایی کرده‌اند.

آلبوم درهم با صدای رضا یزدانی قرار بود ۲۴ آبان به دست مخاطبان برسد اما به دلیل وقوع فاجعه زلزله کرمانشاه، انتشارش به تعویق افتاد. همچنین اولین کنسرت درهم نیز قرار است روز دوم آذر در برج میلاد تهران برگزار شود و یزدانی و دست‌اندرکاران این کنسرت تصمیم به اختصاص بخشی از عواید این کنسرت به بازماندگان زلزله کرمانشاه گرفته‌اند.

اما این مجموعه در حالی منتشر می‌شود که رضا یزدانی خرداد ۹۵ آلبوم «دوئل در آینه» را منتشر کرد و از آن مجموعه قطعاتی نظیر برزخ و آوانگارد مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار گرفت. او در ادامه روند انتشار تک‌قطعات و موزیک‌ویدئوهایش را پیگیری کرد و در بین آثارش قطعاتی همچون «پانزده سالگی» و «زخمی» توانست بیش از سایر کارهایش شنیده شود. حالا قرار است او با این قطعات و آثار آلبوم درهم تور کنسرت‌هایش را از تهران آغاز کند و گفته می‌شود که او برای ماه‌های آینده برنامه چند تور بین‌المللی در نقاط مختلف دنیا را هم دارد. یکی دیگر از نکات این آلبوم هم تقارن انتشارش با هجدهمین سال فعالیت حرفه‌ای و مستمر این خواننده در بازار موسیقی است.

حجم ویدیو: ۴۳.۷۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۵:۴۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز