خبرگزاری کار ایران

نشست عصری با فخر عکاسی ایران در رشت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۰۸۸

نشست عکاسی ماه از سوی انجمن عکاسان رشت با حضور فخرالدین فخرالدینی عصر روز دوشنبه ششم شهریور ماه در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، برنامه ماه جاری نشست با عکاسان با عنوان : عصری با فخر عکاسی ایران از سوی انجمن عکاسان رشت با همکاری دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در سالن اجتماعات مجتمع خاتم الانبیاء شهر رشت برپا می‌شود.

در این نشست فخرالدین فخرالدینی ضمن نمایش تعداد ۴۰ قطعه از برترین پرتره‌های عکاسی شده به تشریح و توضیح فنون و ظرافت‌های کار عکاسی آتلیه و شخصیت شناسی می‌پردازد.

«مهدی سروری» مدیرمسئول رسانه پایگاه عکس چیلیک هم به عنوان کارشناس مجری در این برنامه حضور خواهد داشت و در ضمن پرسش و پاسخ سعی خواهد کرد تا ابعاد ناپیدایی از پشت صحنۀ بسیاری از این عکس‌های فاخر را از چهره مشاهیر معاصر برای حاضرین رمزگشایی و بازگو نماید.

معرفی کتاب عکس‌های فخرالدین فخرالدینی و جشن امضا و رونمایی از عکسی از چهره یکی از مفاخر استان و پخش نماهنگ‌ ازجمله برنامه‌های این نشست خواهد بود.

محسن هشترودی، عزت ا.. انتظامی، هوشنگ ابتهاج(سایه)، مسعود معصومی، حسین بهزاد، محمدعلی کشاورز، محمود فرشچیان، هادی شفائیه، علی تجویدی، احمد عبادی، محمدرضا شجریان، عباس کیارستمی، سعید نفیسی، محمود دولت آبادی، اصغر بیچاره(ژوله)، لوریس چکناواریان، احمد شاملو، سیمین بهبهانی، آیدین آغداشلو، یدا.. کابلی خوانساری، غلامحسن امیرخانی، هابیل علی اُف، بهرام بیضایی، سیدمحمدحسین بهجت تبریزی(شهریار)، فرهاد فخرالدینی، فریدون مشیری، مرتضی ممیز، نصرت کریمی، هوشنگ مرادی کرمانی، و… ازجمله شخصیت‌هایی هستند که عکس پرتره آنها توسط فخرالدینی در این نشست نمایش داده می‌شود.

نشست تخصصی عکاسی « عصری با فخر عکاسی ایران » ساعت ۱۶ روز دوشنبه ششم شهریورماه در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء شهر رشت برگزار می‌شود.

شرکت در این نشست برای تمامی عکاسان و علاقمندان به هنر عکاسی آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز