خبرگزاری کار ایران

لوح تقدیر به سمانه احسانی نیا اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۶۹۳

از سوی کمیته تخصصی خوشنویسی شورای ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان کشور، سمانه احسانی‌نیا هنرمند معلول و خوش‌آتیه کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در مراسمی که در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد، با همراهی سید عباس سجادی (مدیر عامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران)، نصرالله افجه‌ای و حسن مهرجردی (مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به نمایندگی از این کمیته تخصصی خوشنویسی شورای ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان کشور لوح تقدیری را که به امضای علی شیرازی، مجتبی ملک زاده، نصرالله افجه‌ای و سید جعفر کشفی، و به خط مجتبی ملک‌زاده نوشته شده بود را به این بانوی هنرمند و بااستعداد اهدا کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: برگزاری نمایشگاه آثار هنری سرکار عالی در فرهنگسرای نیاوران و دیدار با  شخصیت‌های ممتاز فرهنگی و هنری کشور قابل تبریک و تقدیر است، بی‌گمان تلاش بی‌وقفه و خلق آثار گران‌قدر الگوی ارزشمندی برای هنرجویان جوان این مرز و بوم خواهد بود. از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را مسألت داریم.

نصرالله افجه‌ای هنرمند خطاط، عضو کمیته تخصصی خوشنویسی شورای ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان و از  چهره‌های ماندگار کشور،  هم‌چنین در گفتگویی در خصوص نمایشگاه سمانه احسانی‌نیا اظهار داشت: تکنیک و خلاقیت این هنرمند در خلق آثار خیلی خوب و جالب بود. کوچک یا بزرگی یک کار ملاک و معیار نیست بلکه موضوع و سوژه است که می‌تواند در همه اعصار مورد توجه باشد. به عنوان مثال در بعضی از آثار خانم احسانی‌نیا کبوتر وجود دارد، کبوتر نشانه صلح و دوستی و معصومیت است. از دیدن این نمایشگاه بسیار لذت بردم و امیدوارم در آینده از این هنرمند خوب کشور آثار بیشتری ببینیم.

لوح تقدیر به سمانه احسانی نیا اهدا شد

نمایشگاه نقاشی سمانه احسانی‌نیا تا ١٣ تیرماه در فرهنگسرای نیاوران دایر بود و شخصیت‌های فرهنگی و هنری بسیاری هم‌چون علی مرادخانی (معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، شفیعی کدکنی و ... از این نمایشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز