خبرگزاری کار ایران

بازدید مرادخانی از آثار چهره‎های ماندگار ایران

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۴۳۷

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در فرهنگسرای نیاوران از نمایشگاه عکس و آثار چهره‎های ماندگار ایران و نمایشگاه نقاشی سمانه احسانی‎نیا بازدید کرد، و گفت: سیاست ما در مواجه با هنرمندان معلول جامعه حمایت همه جانبه از این عزیزان است.

به گزارش ایلنا، علی مرادخانی (معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) شامگاه شنبه دهم تیرماه با حضور در فرهنگسرای نیاوران از نمایشگاه عکس و آثار چهره‎های ماندگار ایران و نمایشگاه نقاشی سمانه احسانی‎نیا بازدید کرد.

در پایان این بازدید که با همراهی سید عباس سجادی (مدیر عامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران) همراه بود علی مرادخانی در گفتگویی در خصوص نمایشگاه عکس و آثار چهره‎های ماندگار ایران اظهار داشت: در این نمایشگاه یادی از چهره‌های ماندگار ایران شده است و این اتفاق ارزشمندی است. کار های آقای نصرالله افجه‌ای، علی‌اکبر صادقی، محمد  احصائی،  یدالله کابلی، علی  شیرازی و دیگر عزیزان در زمینه هنرهای تجسمی بسیار فاخر و خوب بود. در حوزه‌های دیگر هنری نیز هنرمندانی ماندگار با آثار ماندگار  داریم و امیدوارم در آینده  و در حوزه‎های دیگر هم‌چون ویدئو آرت و ... آثار این عزیزان نیز در قالب چنین نمایشگاه‌هایی به نمایش گذاشته شود.

مرادخانی در ادامه افزود: اگر دست‎اندرکاران ستاد چهره‎های‎ ماندگار درخواستی از ما داشته باشند  همکاری‌های لازم را  با آنها انجام خواهیم داد چرا که برای ما مهم این است که این اتفاق روی دهد.

وی هم‌چنین در خصوص نمایشگاه هنرمند معلول سمانه احسانی‌نیا گفت: این که یک نفر توانسته با همه محدودیت‌ها و تنها با حرکت سر چنین آثاری خلق کند بسیار جالب بود. این کاری است که قطعاً با جدیت و ممارست به دست آمده و این هنرمند می‌تواند با خلق آثاری از این دست به جامعه امید بدهد.  

مرادخانی در ادامه صحبت‌هایش با ذکر این مطلب که بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران به هر هنرمند معلولی که اندک بضاعت هنری داشته است در هر موقعیت و جایگاهی  که  لازم بوده، کمک کرده است تا آن فرد آثاری را در معرض دید عموم قرار دهد خاطر نشان ساخت: سیاست ما در مواجه با هنرمندان معلول جامعه حمایت همه جانبه از این عزیزان است به شرطی که فرد اندک ذوق هنری داشته باشد و بتوان از ایشان به عنوان هنرمند یاد کرد.

گفتنی است نمایشگاه عکس و آثار چهره‌های ماندگار ایران تا ١٦ تیرماه و نمایشگاه نقاشی سمانه احسانی‌نیا تا ١٣ تیرماه دایر می‌باشد. علاقه‌مندان جهت بازدید از هر دو نمایشگاه می‌توانند در روزهای عادی از ساعت ١٠ الی ٢١ و در روزهای تعطیل از ساعت ١٤ الی ٢١ به گالری شماره ٢ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

بازدید مرادخانی از آثار چهره‎های ماندگار ایران

بازدید مرادخانی از آثار چهره‎های ماندگار ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز