خبرگزاری کار ایران

نشریه «زمان طلایی» با رویکرد امداد و نجات منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۵۲۵

نخستین شماره دوماهنامه «زمان طلایی» که به‌صورت تخصصی به مسائل تخصصی امداد و نجات در ایران مربوط می‌شود؛ منتشر شد.

به گزارش ایلنا؛ نخستین شماره دوماهنامه «زمان طلایی» که بصورت تخصصی به مسائل تخصصی امداد و نجات در ایران مربوط می‌شود به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «بهزاد احمدی لفورکی» منتشر شد.

این مجله در زمینه‌هایی چون اطلاع‌رسانی درباره تحولات مرتبط با عرصه امداد و نجات، آموزش اصول امداد و نجات برای توده مردم و جلب توجه افکار عمومی به مسائل امداد و نجات منتشر می‌شود.

مباحث و موضوعات مربوط به امداد و نجات جاده‌ای، امداد و نجات کوهستان، امداد و نجات دریا، امداد و نجات هوایی، امداد و نجات زیست محیطی، امداد و نجات در صنعت؛ امداد و نجات هسته‌ای، امداد و نجات در عملیات‌های بشردوستانه، امداد و نجات شهری و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، تجهیزات امداد و نجات از مطالبی است که قرار است در شماره‌های پیش روی این نشریه به آنها پرداخت شود.

خط مشی نشریه این است که تا حد امکان از ورود به حوزه های آتش نشانی و HSE خودداری کند. بر این اساس فصل مشترک مجله  با آتش نشانی در حوزه ای است که این نیروی کارآمد درگیر بحث امداد و نجات می‌شود که از آن به عنوان امداد و نجات شهری (Urban SAR) یاد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز