خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات:

امدادرسانی به ۱۰۰هزار تن از مسافران نوروزی/ انتقال ۲۴۰۰ تن از مصدومان سوانح و حوادث به بیمارستان

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۰۰۷

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات تاکید کرد: از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی تا ساعت ۹ صبح امروز، امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر به ۱۰۰ هزار تن از مسافران نوروزی امدادرسانی کردندو ۲ هزار و ۴۰۰ تن نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، حسین درویشی با اعلام گزارش عملیات و خدمات امداد و نجات از آغاز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی تا ساعت ۹ صبح امروز سیزدهم فروردین ماه، افزود: در این مدت از میان ۴ هزار و ۹۰۰مورد عملیات و خدمات، ۲ هزار و ۷۰۰مورد عملیات و ۲هزار و ۲۰۰ مورد خدمات بوده است.

وی تاکید کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به ۱۰۰ هزار تن از مسافران نوروزی امدادرسانی کرده اند و ۷۱ هزار تن نیز به صورت اضطراری اسکان داده شده و ۳ هزار و ۹۰۰ تن نیز نجات داده شده اند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: ۳۲هزار تن از مسافران نوروزی از خدمات درمان سرپایی بهره مند شدند و ۲ هزار و ۴۰۰ مصدوم نیز  توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شده اند و همچنین ۴۵۰خودرو  نیز رها سازی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز