خبرگزاری کار ایران

عروسک‌گردان نمایش «مَلی»:

جامعه افسرده امروز به نمایش‌‌ کُمِدی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۲۱۲

عروسک گردان نمایش «مَلی» می‌گوید: حال مردم با دیدن نمایش مَلی خوب می‌شود و احساس بهتری دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مریم معینی یکی از عروسک‌ گردانان نمایش «مَلی» با مهم دانستن اجرای چنین نمایش‌هایی در فضای اجتماعی امروز اظهار کرد: معتقدم در این روزگار که با مسائل اجتماعی متعدد مواجه هستیم و جو حاکم بر روحیه مردم عموما با یاس همراه است اجرای نمایش‌های کمدی مثل «مَلی» بسیار اهمیت دارد.

این هنرمند به استقبال تماشاگران از اجرای دوباره نمایش «مَلی» اشاره کرد و گفت: قطعا یکی از دلایل توجه مخاطبان به اجرا در سالن تئاتر موزه استاد انتظامی همین نیاز بوده و از سوی دیگر تبلیغ‌ مخاطبان قدیمی نمایش نیز بی‌تاثیر به نظر نمی‌رسد.

معینی واکنش تماشاگران هنگام خروج از سالن نمایش را یکی از دلایل نظر خود دانست و افزود: حال مردم با دیدن نمایش مَلی خوب می‌شود و احساس بهتری دارند. همین حس بین گروه اجرایی در جریان است و همه اعضا با انرژی بسیار خوبی روی صحنه می‌روند که قطعا بر مخاطب نیز تاثیر می‌گذارد.

او تصریح کرد: اجرای دوباره مَلی به اصرار عوامل صورت گرفت که دلیلی جز دریافت حس و حال خوش از این نمایش نداشت. بعضی بازیگران گروه حتی پیشنهادهای متعدد حضور در نمایش‌های دیگر داشتند که فقط برای حضور در این اجرا رها کردند.

معینی همچنین از همراهی سودابه کریمی سپاس‌گزاری کرد و گفت: برای مدتی ناچار به سفر بودم که در این مدت خانم کریمی قبول زحمت کرد و کار عروسک گردانی را بر عهده گرفت. وقتی از سفر بازگشتم به سالن رفتم و اجرای ایشان را دیدم که تجربه جالبی بود.

او ادامه داد: به نظرم ایشان کار واقعا سختی انجام داد چون درک یک عروسک در مدت کوتاه کار سختی است اما خانم کریمی به خوبی از پس کار برآمد.

معینی در انتها به همراهی افسانه زمانی، کارگردان نمایش اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل حاکم شدن فضای مثبت بین اعضای گروه و اجرا کارگردان نمایش بود. من تا هنگامی که با عروسک عجین نشوم کاری دست نمی‌گیرم و افسانه زمانی هنگام پیدا کردن نقش با انعطاف برخورد کرد و دست عروسک‌گردان‌ها را باز گذاشت. تمام این عوامل موجب شکل گرفتن اجرایی شده که با استقبال تماشاگر همراه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز