خبرگزاری کار ایران

داوران بخش هویت ملی و بخش ویژه غزه تئاتر فجر معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۹۹۹

محمود فرهنگ، اعظم بروجردی و ابوالفضل همراه به‌عنوان داوران بخش هویت ملی و بخش ویژه غزه در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با حکم مهدی حامدسقایان هیئت داوری بخش هویت ملی و بخش ویژه غزه به سه کارگردان و درام‌نویس کشور؛ محمود فرهنگ، اعظم بروجردی و ابوالفضل همراه سپرده شد. 

محمود فرهنگ نویسنده، کارگردان، بازیگر و منتقد تئاتر که آثار متعدد صحنه‌ای و خیابانی را کارگردانی کرده و داوری جشنواره‌های متعدد را در پیشینه کاری خود دارد در کنار اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان تئاتر که نگارش بیش از ۴۰ نمایشنامه، حضور در مرحله انتخاب و داوری فستیوال‌های متعدد تئاتری کشور را بر عهده داشته و نیز ابوالفضل همراه بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر، داوری آثار صحنه‌ای جشنواره در بخش‌های هویت ملی و غزه را بر عهده دارند. 

در بخش هویت ملی ۱۴ نمایش و در بخش ویژه غزه ۹ نمایش حضور دارند. 

بخش صحنه‌ای چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر از روز یکشنبه اول بهمن با اجرای ۱۰ نمایش در مجموعه تئاتر شهر، تالار وحدت، تماشاخانه ایرانشهر، تالار مولوی و تماشاخانه سنگلج کار خود را آغاز می‌کند. 

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با ریاست کاظم نظری و دبیری مهدی حامدسقایان از ۲۷ دی تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز