خبرگزاری کار ایران

جایزه بهترین فیلم بخش «سینمای دیگر» جشنواره پالرمو به «نفس» رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۶۵۰

مستند «نفس» به کارگردانی بهزاد رضایی جایزه بهترین فیلم بخش «سینمای دیگر» چهل و سومین دوره جشنواره پالرمو ی ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، مستند «نفس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهزاد رضایی جایزه بهترین فیلم بخش «سینمای دیگر» چهل و سومین دوره جشنواره پالرمو (Paladino d'Oro) را دریافت کرد. این جشنواره از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های ورزشی در جهان است که از ۳۰ آبان تا ۵ آذر (۲۰ تا ۲۶ نوامبر) در شهر اگریجنتو ایتالیا برگزار شد.

«نفس» که پخش بین‌المللی آن برعهده مینروافیلم با مدیریت الهه گودرزی است، تنهایی و عدم ارتباط آدم‌ها در دوران همه‌گیری کرونا و تاثیر آن بر زیست فردی، خلوت و خلاقیت‌های هنرمندان را در کشورهای مختلف جهان به تصویر می‌کشد. این فیلم براساس تصویربرداری خود هنرمندان از زندگی و آفرینش‌های هنری شان براساس طرح و هدایت کارگردان شکل گرفته است.

افراد حاضر در مستند «نفس» به ترتیب حروف الفبا سرور آشوری‌فر ، یلدیز ابرام، ویسل باشچی، ارویل برویلد، کلادیا بورجا، مسعود چنگیز، مهدی خلیل‌زاده، آذر فهیمی، کوروش قزوینه، سروش قهرمانلو و فربد یداللهی است.

عوامل این مستند عبارتند از؛ طراح، تهیه‌کننده و کارگردان: بهزاد رضایی، مشاوران کارگردان: زنده‌یاد خسرو سینایی و امیر یوسفی سادات، تدوین: عدنان مسچی و بهزاد رضائی، صداگذاری و میکس: علیرضا کریمی، تیتراژ پایانی: کیکاووس مختاری و محسن جلیلی، خطاط: آرش قهرمانلو، ترجمه و زیرنویس: فهیمه فروغی، ساخت تیزر: حامد حسینی، تصویربرداران: محسن فلاحی، یزدان موسی‌خانی و حسین مظاهری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز