خبرگزاری کار ایران

رادیو مقاومت آغاز بکار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۳۵۹

رادیو مقاومت ظهر امروز با حضور مهمانان و کارشناسان و صاحبنظران حوزه مقاومت آغاز بکار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، این شبکه رادیویی با شعار  صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی از امروز ۱۵ آبان تا پایان دیماه به فعالیت خود ادامه می دهد. این ویژه برنامه با حضور محمد توفیق ابوغالون معاون معاون سفیر سوریه، دکتر خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران و ارتباط تلفنی با حسین شریعتمداری مدیرمسیول روزنامه کیهان، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خبرنگاران در کشورهای یمن و سوریه به روی آنتن رفت.

رادیو مقاومت روی موج اف ام ردیف ۹۵ و نیم مگاهرتز فعال است.

سلطان سده خبرنگار یمنی در ارتباط تلفنی در مراسم افتتاحیه «رادیو مقاومت» گفت: امروز یمن در حمایت از مردم فلسطین پیشقدم است و حتی برای نبرد و مبارزه در خاک فلسطین علیه اشغالگران اعلام آمادگی کردند. همزمان با این تحولات شور و حال خاصی برای دفاع از فلسطین بین مردم یمن می بینیم. به خصوص که همه عاشق فلسطین هستند و وظیفه هرکسی دفاع و حمایت از فلسطین است.

سلطان سده افزود: امروز یمنی ها با محور مقاومت همراه هستند و برای خطرات آینده دریای سرخ با هم هماهنگ هستند. عملیات تا امروز در همه رسانه ها بیان شده و ما هم از روز اول حمایت کردیم. ما همان دردی داریم که ملت فلسطین گرفتار آن هستند.

خبرنگار یمنی ادامه داد: شهدایی که در غزه به شهادت می رسند ما همان تصاویر را در یمن مشاهده کردیم. آنهایی که یمن را هدف قرار دادند امروز به فلسطین حمله کردند. وظیفه ما مشارکت در این نبرد است. زیرا دشمن به مقدسات همه مسلمانان تجاوز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه هر مسلمانی است که در قبال تحرکات غربی ها از خود تحرک نشان بدهند. تحرک ما هم ادامه دار خواهد بود و مستمر است. ما حوادث را از نزدیک پیگیری کرده و حتی یک لحظه از آن غفلت نمی کنیم. به شکلی که بتوانیم از برادران فلسطینی خود حمایت کنیم.

سلطان سده اضافه کرد: حال و هوای خاصی در یمن و صنعا حاکم است و مردم از آن حمایت کردند و فعالیت های رسمی و مردمی گسترده ای برای پشتیبانی از ملت فلسطین برگزار کردند. با حمایت پهپادی و موشکی از این عملیات حمایت کردند.

خبرنگار یمنی عنوان کرد: مردم به صورت گسترده از مسئله فلسطین حمایت می کنند زیرا این مسئله همه مسلمانان است. امروز ما در یمن حتی دو نفر نیستند که در مورد فلسطین اختلاف نظر داشته باشند و ازعملیات علیه رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.

وی تصریح کرد: تظاهرات و راهپیمایی ها در یمن روز به روز گسترده تر می شود. ما هر هفته شاهد برگزاری تظاهرات های گسترده هستیم. همچنین فعالیت های دیگری یمنی ها پیگیری می کنند که آن تحریم کالا های غربی ها است و کالاهای اسرائیلی و آمریکایی را تحریم کردند و خریداری نمی کنند.

سلطان سده در پایان گفت: تحرکات رسانه ای خوبی در یمن علیه اشغالگران و غربی ها شکل گرفته است و ملت یمن از فلسطین با تمام وجود حمایت می کنند. امروز آماده باش یمن برای دفاع از فلسطین بیشتر شده است. علاوه بر این مانورهای نظامی برای بالا بردن سطح آمادگی جهت انجام عملیات درعمق فلسطین اشغالی انجام می شود.

گفتنی است مخاطبان می توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۵۵ و نشانی سایت radiomoghavemat.ir و در فضای مجازی در پیام رسان های بله و سروش (@moghavematradio ) در ارتباط باشند. همچنین علاقمندان می توانند با شماره تماس ۲۲۰۴۴۱۸۵ با رادیو مقاومت در ارتباط باشند. مخاطبان رادیو مقاومت می‌توانند این شبکه رادیویی را روی موج اف ام ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز و یا از طریق نرم افزار کاربردی ایران صدا دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز