خبرگزاری کار ایران

فرزند ارشد سردار سلیمانی مهمان رادیو مقاومت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۰۰۷

برنامه «فرمانده» در رادیو مقاومت امروز دوشنبه، ۲۷ دی ماه میزبان نرجس سلیمانی، دختر سردار قاسم سلیمانی می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، برنامه رادیویی «فرمانده» دوشنبه، ۲۷ دی ماه میزبان نرجس سلیمانی، فرزند ارشد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که به پرسش‌های مخاطبان، پیرامون سردار سلیمانی و موضوع مقاومت پاسخ خواهد داد. 

دختر سردار سلیمانی امروز ساعت ۱۳ با حضور در استودیوی برنامه «فرمانده» مهمان ویژه رادیو مقاومت خواهند بود. 

سیده فاطمه شعار، مسئول روابط عمومی رادیو مقاومت در این زمینه گفت: این شبکه رادیویی در دومین سال فعالیت خود کارش را با همراهی ویژه خانواده سردار سلیمانی آغاز کرد و در این مسیر، سرکار خانم نرجس سلیمانی، دختر ارشد سردارسلیمانی همکاری بسیار نزدیکی با ما داشتند، به نحوی که پیش از آغاز به کار رادیو جلسات مستمری با او برگزار و از ایشان نظرخواهی و کمک گرفته شد. 

وی با اشاره به اینکه در طول فعالیت رادیو مقاومت همواره از راهنمایی و همراهی‌های نرجس سلیمانی بهره‌مند بودند، توضیح داد: خانم سلیمانی یکی از شنونده‌های خوب رادیو مقاومت هستند و فعالیت‌های همکاران ما را رصد می‌کنند. برنامه «فرمانده» امروز به صورت ویژه تقدیم مخاطبان خواهد شد. این برنامه به تهیه‌کنندگی عباس پیری و گویندگی فاطمه عباسی در مدت فعالیت رادیو مقاومت هر روز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ روی آنتن رفته و هدف آن یادآوری رشادت‌ها و مجاهدت‌های سردار سلیمانی در ایران و منطقه بوده است. 

شعار در پایان گفت: همچنین شنوندگان و مخاطبان ارجمند رادیو مقاومت می‌توانند هر پرسشی که پیرامون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ذهن دارند را از طریق برقراری تماس با شماره تلفن ارتباطات رادیو مقاومت یا شماره ۱۶۲ و یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۵۵ مطرح کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز