خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۲۶۲

نمایشگاه صنعت موسیقی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی و ارتباط بیشتر فعالان این حوزه از پنجم تا هشتم دیماه در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی و ارتباط بیشتر فعالان این حوزه از پنجم تا هشتم دی‌ماه در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار خواهد شد. 

این نمایشگاه با در بر گرفتن گروه‌های کالایی شامل: تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان سازهای موسیقی / آموزشگاه‌های موسیقی/ مراکز پژوهشی حوزه موسیقی/ ناشران موسیقی/ استودیوهای ضبط صدا/ استارت آپ‌های موسیقی/ ناشران کتاب‌های موسیقی/ عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و…» در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت‌های صنفی این حوزه در سال باشد. 

حضور اهالی موسیقی، فعالان و منتقدان و رسانه‌های موسیقی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ پذیرای دوستداران هنر خواهد بود. 

علاقمندان و فعالان حوزه موسیقی برای حضور در این نمایشگاه که به نوعی یک رویداد فرهنگی‌صنعتی در این حوزه است، می‌توانند با ثبت‌نام در پایگاه الکترونیکی نمایشگاه به آدرس: www. toranjgroup. com یا شماره تماس: ۸۸۳۳۰۲۴۸ نسبت به ثبت‌نام و درخواست حضور، اقدام نمایند. 

گفتنی است جزییات بیشتری از نمایشگاه به همراه اعلام رویه برگزاری مراسم افتتاحیه، به زودی و پس از تکمیل ثبت نام حاضرین در آن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز